آموزش‌های مهارتی به زندانیان در گیلان ارزشمند و رضایت‌بخش است

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت ارائه آموزش‌های مهارتی برای زندانیان در راستای اشتغال‌زایی آنان گفت: آموزش‌های مهارتی و اقدامات فرهنگی انجام شده برای زندانیان در استان رضایت‌بخش و مهم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله رسول فلاحتی روز دوشنبه در جریان بازدید از زندان لاکان رشت و کارگاه‌های تولیدی ایجاد شده در آن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات فرهنگی انجام شده در زندان برای رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی زندانیان می‌تواند الگویی مفید وموثر در جامعه باشد.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های مهارتی برای زندانیان و اهمیت آن در حوزه اشتغال‌زایی اضافه کرد: باید مسئولان گیلان از ندامتگاه‌ها و زندان‌های استان سرکشی کرده و طی این بازیدها ضمن کاشتن بذر امید در دل‌ زندانیان، مشکلات این قشر با حضور مسئولان مرتفع می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه در مجموع کارهای انجام شده در زندان گیلان رضایت‌بخش است، اضافه کرد: مسئولان مربوطه در تلاشند تا اقدمات بهتری برای زندانیان در بخش‌های مختلف انجام شود.

وی اظهار کرد: کارگاه‌های تولیدی و اشتغال‌زایی ایجاد شده در محیط زندان از جمله کارگاه های کفش‌دوزی، کیف‌دوزی و کار با چوب از اقدامات ارزشمند انجام شده در این حوزه است.

آموزش‌های مهارتی به زندنیان در گیلان ارزشمند و رضایت‌بخش است

ارتباط با خدا را محکم کنید

امام جمعه رشت در ادامه در دیدار چهره به چهره با زندانیان گفت: حضور شما در این مکان دوره تربیت درونی است، ارتباط خود را با خدا محکم کنید و فرصت را مغتنم بشمارید، هر کس که رابطه‌اش را با خدا محکم کند، خداوند لذایذ دنیوی را به او نشان خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه خداوند، بنده‌ای را که از خطای خود پشیمان است و قصد جبران دارد را خواهد بخشید، خاطرنشان کرد: همه به نوعی امتحان پس می‌دهیم، خوش به حال افرادی که در امتحان‌ها امیدشان از خداوند قطع نشود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به دغدغه‌ها و دلتنگی‌های زندانیان خطاب به آنان اظهار کرد: زندگی انسان در دنیا، دارای فراز و نشیب است و هیچ کس زندگی یکنواختی ندارد و همیشه شاد نیست، مهم اینکه انسان در این فراز و نشیب‌ها خود را نبازد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha