۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۱۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85035489
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروانه استاندارد ۱۱ واحد تولیدی زنجان تعلیق و ابطال شد

زنجان - ایرنا - سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: طبق تصمیم گیری کمیته علائم این اداره، پروانه کاربرد علامت استاندارد ۱۱ واحد تولیدی استان تعلیق و ابطال شد.

صابر کاظمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری این واحدها به دلایل مختلف از جمله انتقال خط تولید به واحدی دیگر، پرداخت نکردن هزینه آزمون و رفع نکردن نواقص تعلیق و ابطال شد.

کاظمی گفت: پروانه کاربرد علامت استاندارد سه واحد تولیدی نیز پس از رفع نواقص محصولات تولیدی رفع تعلیق و تمدید و همچنین با صدور پروانه های کاربرد علامت استاندارد اجباری یک واحد تولیدی فرآورده سنگدانه ریز و یک واحد تولید بتن آماده موافقت شد.

این مسوول ادامه داد: پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری واحد تولیدی سرنگ یکبار مصرف پزشکی به دلیل انتقال خط تولید، یک واحد تولید سیم، یک واحد شیشه پاک کن با علامت ثبت شده، یک فرآورده عسل و پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی یک واحد تولیدی برای فرآورده تولیدی گز به علت تمایل نداشتن به تجدید پروانه ابطال شد.

وی اظهار داشت: استانداردسازی و ارتقای کیفیت یک خواسته به حق است و مردم حق دارند که در این زمینه تقاضا داشته باشند و اداره کل استاندارد استان نیز در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب بر حمایت از تولید داخل و مساعدت های لازم برای ارتقای کیفی فرآورده های تولیدی تاکید و تلاش دارد.

پیش از این نیز پروانه کاربرد علامت استاندارد ۹ واحد تولیدی به دلایل مختلف از جمله بی اعتبار بودن پروانه، توقف خط تولید، تعطیلی واحد و رفع نکردن نواقص تعلیق و ابطال شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha