تفاهم‌نامه همکاری منابع طبیعی با وزارت دفاع برای کاشت یک میلیارد درخت امضا شد

تهران- ایرنا- وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با وزارت دفاع برای کاشت یک میلیارد درخت، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از وزارت جهادکشاورزی، «عباسعلی نوبخت» در نشستی به منظور مبادله تفاهم‌نامه همکاری گفت: وزارت دفاع مدافع امنیت ملی کشور است و منابع طبیعی حافظ امنیت غذایی است که با امضای این تفاهم‌نامه می‌توان گفت که نیروهای نظامی علاوه بر حفاظت از امنیت ملی، حافظ امنیت زیستی کشور نیز هستند.

«مهدی نامجوی» معاون مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع گفت: همزمان برای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت، ستادی در وزارت تشکیل شد و اماکن نظامی، اراضی مازاد و اطراف اراضی مسکونی شناسایی و درختکاری می‌شود و گزارش فصلی آن ارائه خواهد شد.

وی افزود: وزارت دفاع و نیروهای مسلح اهتمام جدی به موضوع درختکاری دارند و عمده پادگان‌های نظامی از سنوات گذشته تاکنون درختکاری شده و دارای فضای سبز قابل توجهی هستند.

بر اساس این گزارش، تفاهم‌نامه همکاری سازمان منابع طبیعی و معاونت مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع که با موضوع همکاری در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تنظیم شده است از سوی عباسعلی نوبخت به نمایندگی از سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و مهدی نامجوی به نمایندگی از معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع امضا و مبادله شد.

تفاهم‌نامه همکاری منابع طبیعی با وزارت دفاع برای کاشت یک میلیارد درخت امضا شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha