قصاب متخلف در میاندوآب به ۵۵۰ ساعت خدمت رایگان محکوم شد

مهاباد - ایرنا - رییس شبکه دامپزشکی میاندوآب گفت: یک قصاب متخلف به ۵۵۰ ساعت خدمت عمومی رایگان در شبکه دامپزشکی این شهرستان از طریق شرکت در طرح‌های جهادی محکوم شد.

مهدی فتاحی عصر دوشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این قصاب متخلف اقدام به کشتار غیرمجاز و فروش گوشت غیربهداشتی کرده بود که براساس‌ رای دادگاه به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی جامعه مجرم شناخته شد.

وی اظهار کرد: شخص خاطی به علت نداشتن سابقه تخلف و با نظر دادگاه و شبکه دامپزشکی، قرار حکمش به آموزش و تعلیم مراحل کشتار و ارائه گوشت بهداشتی مجوز دار و همچنین ۵۵۰ ساعت خدمت عمومی رایگان در شبکه دامپزشکی شهرستان از طریق شرکت در طرح‌های جهادی تغییر کرد.

فتاحی ادامه داد: در راستای صیانت از حقوق شهروندان و تضمین رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از رفتارهای مخاطره آمیز بهداشتی، اقدامات نظارتی توسط شبکه دامپزشکی میاندوآب انجام می‌گیرد.

رییس شبکه دامپزشکی میاندوآب یادآور شد: واحدهای متخلف عرضه موادخام دامی نیز در این راستا به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

شبکه دامپزشکی میاندوآب‌ در چهار حوزه شامل بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی، نظارت بر بهداشت عمومی، بهداشت و نظارت بر بیماری‌های طیور و آبزیان و تشخیص و درمان فعالیت می‌کند.

در این شهرستان یک واحد کشتارگاه صنعتی دام، یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور، ۲ واحد کارخانه تولید خوراک دام و طیور، ۲ واحد بسته‌بندی گوشت قرمز و مرغ، ۱۴ واحد جمع‌آوری شیر و بیش از هزار مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی شامل قصابی‌ها و مرغ فروشی ها فعالیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha