۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۴۲
کد خبرنگار: 5311
کد خبر: 85035741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارانی: داور اشتباه نمی‌کرد نتیجه دیگری رقم می‌خورد/ خواهش می‌کنم VAR بیاورید

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال ملوان گفت: اگر داور بازی اشتباه نمی‌کرد و مدافع ما اخراج نمی‌شد، ملوان برنده بازی بود.

به گزارش ایرنا، محمد صادق بارانی کاپیتان تیم فوتبال ملوان پس از شکست ۲ بر صفر مقابل استقلال در جام حذفی، اظهار داشت: تیم ما در نیمه اول خوب دفاع کرد و برای نیمه دوم برنامه داشتیم که بتوانیم هر چه از جریان بازی می‌گذرد، به استقلال ضربه بزنیم و به گل دست پیدا کنیم ولی متاسفانه یک اتفاق کاملا تکراری برای تیم‌های مظلوم، باعث اخراج اشتباه بازیکن تیم ما شد تا در نهایت استقلال برنده این دیدار شود.

وی در رابطه با قضاوت پیام حیدری و اینکه این داور با ملوان مشکل دارد؟ گفت: باید در طول فصل به این اشتباهات توجه شود و شاید صحبت‌های من الان کلیشه‌ای به نظر برسد. خواهش می‌کنم مسئولین VAR را وارد کشور کنید. شاید الان همه بگویند که چرا هربار به داوری اعتراض می‌شود ولی اگر این اخراج اتفاق نمی‌افتاد و داور اشتباه نمی‌کرد شاید الان ما برنده بازی بودیم. همه خسته شده‌اند. همه چیز در این فوتبال داوری و اعتراض شده است. داوران اروپایی هم اشتباه می‌کنند، اما با VAR آن اشتباه را جبران می‌کنند.

بارانی در واکنش به اینکه هواداران استقلال او را تشویق کردند، گفت: آنها به من لطف دارند. من چند سال در تیم‌های پایه استقلال حضور داشتم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha