۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۴۰
کد خبر: 85035743
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ماتا: این پیروزی را به ساپینتو تقدیم می‌کنیم

۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۴۰
کد خبر: 85035743
ماتا: این پیروزی را به ساپینتو تقدیم می‌کنیم

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال استقلال گفت: من دوست دارم پیروزی برابر ملوان را به سرمربی استقلال ریکاردو ساپینتو و همه هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند تقدیم کنم.

به گزارش ایرنا، روی ماتا عصر دوشنبه در نشست خبری پس از پایان بازی با ملوان به با پیروزی دو یر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی را مقابل ملوان پیش رو داشتیم، ملوان تیم هماهنگی بود که با انگیزه‌های زیادی روبروی استقلال در زمین صف‌آرایی کرد.

وی افزود: می‌دانستیم ملوان دفاع را از عقب شروع می‌کند، وقتی توپ را در اختیار داشتیم حرکات خود را متعادل کردیم تا به هدف خود برسیم.

مربی استقلال خاطرنشان کرد: طبق دستوراتی که داده بودیم بازیکنان خیلی خوب در زمین بازی کردند و منتظر بودیم که با حوصله به گل برسیم.

ماتا تصریح کرد: تعویض‌هایی که انجام دادیم و بازیکنانی که در زمین حاضر شدند عملکرد خوبی داشتند و ثابت کردیم یک تیم بزرگ هستیم، برای گلزنی فرصت داشتیم و خیلی از این برد خوشحال هستیم.

وی تاکید کرد: ملوان را به طور کامل آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که با تیمی متفاوت از لیگ برتر بازی داریم و آنها راحت شکست نمی‌خوردند.

مربی استقلال گفت: من دوست دارم پیروزی برابر ملوان را به سرمربی استقلال ریکاردو ساپینتو و همه هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند تقدیم کنم، البته آنهایی که در استادیوم حضور نداشتند نیز شایسته این هدیه هستند چرا که از استقلال حمایت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha