۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۴۹
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85035787
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵ هزار ماموریت اورژانسی در غرب خراسان رضوی انجام شد

سبزوار- ایرنا- مدیر اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این مرکز در راستای ارائه خدمات به بیماران و مصدومان حوادث، از ابتدای امسال ۲۵ هزار ماموریت را به انجام رسانده است.

به گزارش ایرنا، دکتر عباس کافی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تعداد ماموریت مرتبط با اعزام های درون شهری و جاده ای در محدوده ۶ شهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار شامل سبزوار، داورزن، ششتمد، خوشاب، جوین و جغتای بوده است.

وی تصریح کرد: در مجموع این ماموریت ها بیش از ۳۳ هزار و ۵۰۰ بیمار و مصدوم به وسیله ناوگان زمینی اورژانس به بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار انتقال یافته و خدمات لازم را دریافت کرده اند.

دکتر کافی گفت: گروه عملیاتی اورژانس هوایی غرب خراسان رضوی نیز در همین بازه زمانی ۵۴ سورتی پرواز داشته و ۷۹ مصدوم حوادث ترافیکی و بیماران اورژانسی را به مراکز درمانی منتقل کرده است.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن سبزوار در مسیر جاده تهران - مشهد و تردد سالانه میلیون ها زائر حرم مطهر امام رضا (ع)، اورژانس این شهرستان با بسیج امکانات، برای خدمات رسانی به زائران همواره در آمادگی کامل است.

۲۹ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۳۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ موتورسیکلت آمبولانس و یک فروند بالگرد زیر نظر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس سبزوار فعالیت دارند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha