۴ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۳۱
کد خبر: 85035793
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرزامی: غیبت ساپینتو در بازی با ملوان حس نشد

۴ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۳۱
کد خبر: 85035793
فرزامی: غیبت ساپینتو در بازی با ملوان حس نشد

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: غیبت ساپینتو در این مسابقه به چشم نیامد، او از روی سکوها شور و هیجان را به تیم تزریق کرد و بازیکنان با تمام توان خود در زمین حاضر شدند تا او و هواداران را خوشحال کنند.

به گزارش ایرنا، حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به پیروزی استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: استقلال خوب بازی نکرد اما در روزی که نمایش چندان خوبی را به اجرا نگذاشت توانست به برتری رسیده و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.

وی افزود: البته نباید از این نکته غافل شد که ملوان در این بازی با تمام نفرات خود دفاع کرد، آنها بسته بازی کردند و در محوطه جریمه خود تجمع کرده بودند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در نیمه دوم سوار بازی شد و در ادامه اخراج بازیکن ملوان کمک کرد تا آنها به دو گل رسیده و با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

فرزامی درباره محرومیت ریکاردو ساپینتو گفت: به هر حال کمیته انضباطی تصمیم گرفت تا او را محروم کند اما ای کاش مربیان دیگر که زودتر از او مصاحبه‌های حاشیه‌ای انجام دادند محروم می‌شدند.

وی تاکید کرد: غیبت ساپینتو در این مسابقه به چشم نیامد، او از روی سکوها شور و هیجان را به تیم تزریق کرد و بازیکنان با تمام توان خود در زمین حاضر شدند تا او و هواداران را خوشحال کنند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به طور حتم اگر مشکلات مالی استقلال برطرف شود و این باشگاه بتواند از لحاظ مالی به ثبات برسد خیلی از چالش‌ها برطرف می‌شود.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور با برتری ۲ بر صفر آبی‌پوشان تهرانی و صعود این تیم به مرحله بعد به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha