سرمربی تیم آلومینیوم اراک: مقابل نساجی مازندران با کمترین اشتباه بازی می کنیم

اراک - ایرنا - سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: تیم آلومینیوم این شهر بهترین بازی با کمترین اشتباه را مقابل تیم نساجی مازندران ارایه می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمهدی رحمتی شامگاه دوشنبه در نشست پیش از بازی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با تیم نساجی مازندران جام حذفی جام شگفتی‌ها عنوان کرد و افزود: هر تیمی که در جام حذفی کمترین اشتباه را انجام دهد می تواند موفق‌تر باشد.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم آلومینیوم اراک با تمام تمرکز آماده بازی مقابل تیم نساجی مازندران بوده و امید است با بازی خوب و مناسب تیم آلومینیوم با پیروزی از این مرحله عبور کند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: تیم فوتبال نساجی تیم خوب با کادر فنی و مدیریت بسیار خوبی بوده و تیم آلومینیوم بازی سختی را مقابل این تیم خواهد داشت.

رحمتی گفت: کادر داوری خوب و با تجربه به دلیل حساسیت بازی تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران وظیفه داوری این بازی را برعهده داشته و امید است با همکاری کادر فنی دو تیم یک داوری مناسب در این بازی ارایه شود.

وی یاد آور شد: جام حذفی مسابقاتی است که در سریع‌ترین زمان و کمترین بازی می توان به فینال دست یافت و سال گذشته این اتفاق برای تیم آلومینیوم اراک رخ داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha