۱ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۴۹
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85035819
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیک وردی برای دومین دوره رییس هیات فوتبال البرز شد

کرج – ایرنا- در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان البرز که دوشنبه شب با حضور رییس فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد، «منصور بیک وردی» برای دومین دوره به مدت چهارسال به عنوان ریییس هیات فوتبال استان البرز انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان البرز با حضور سه نامزد ریاست هیات فوتبال برگزار شد. مصطفی سعیدی سیرایی و پژمان مخبر دو نامزد دیگر این رقابت با بیک وردی بودند که با اعلام انصراف خود میدان را به نفع وی خالی کردند.

همچنین در انتخابات اعضای هیات رییسه فوتبال استان البرز، مسلم ناصرخاکی به عنوان نماینده شهرستان ها، مصطفی سعیدی سیرایی به عنوان نایب رییس اول، فاطمه نصراللهی به عنوان نایب رییس بانوان و حسین هدایتی به عنوان نماینده باشگاه ها انتخاب شدند.

پس از برگزاری انتخابات مجمع مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در جمع اعضای این مجمع گفت: در بعضی از هیات های ورزشی خیلی مشکل داریم ولی با حضور بیک وردی دغدغه کمی در فوتبال داریم.

بهزاد فروغی با بیان اینکه این انتخابات عادلانه برگزار شده، افزود: حساب فوتبال باید از دیگر ورزش ها جدا باشد زیرا سختی های زیادی دارد .

وی مشکلات در بحث سخت افزاری این ورزش را بسیار زیاد دانست و از رییس فدراسیون فوتبال کشور خواست تا نگاه ویژه به استان داشته باشد زیرا به‌رغم اینکه کنار پایتخت قرار داریم ولی بسیار محروم و مظلوم هستیم.

فروغی با اشاره به اعتراضات زیادی که نسبت به داوری فوتبال وجود دارد، گفت: بایستی تلاش کنیم برای رفع مشکلات سخت افزاری و کمبودها از فضای صنعتی استان استفاده کنیم و تلاش کنیم همه در کنار هم باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

۱۲۰ مدرسه فوتبال در البرز فعال است

رییس هیات فوتبال استان البرز نیز در این مراسم به پتانسیل های استان البرز در عرصه فوتبال اشاره کرد و گفت: خوشبختانه توانسته ایم از این استان ۱۵ بازیکن در رده سنی ۱۷ سال به تیم ملی معرفی کنیم.

منصور بیک وردی توانمندی های استان در فوتبال بانوان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: در این استان در بخش بانوان ۱۴ مدرسه فوتبال داریم که در پی آن شاهد رشد خوبی در این بخش بوده ایم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۴ فقط سه تیم در استان داشتیم، اظهار کرد: اکنون تعداد تیم های این استان به ۲۳ تیم رسیده است که یکی از تیم هایی که از استان ما رشد کرد اکسین البرز بود که به گل ریحان تغییر نام داد ولی متاسفانه در این تیم اتفاقاتی برای البرز رقم زدند که در شان این تیم و استان نبود و بازهم مایه تاسف است که این تیم صعود کرد ولی اکنون آثاری از آن وجود ندارد.

رییس هیات فوتبال استان البرز گفت: اکنون در استان البرز ۱۲۰ مدرسه فوتبال دارای مجوز فعال هستند که از این مدارس بازیکنان ملی پوش زیادی در فوتسال و فوتبال بانوان و آقایان معرفی کرده ایم.

در سال های کرونا فوتبال در البرز تعطیل نشد

بیک وردی افزود: در دو سال کرونا به خصوص در سال ۱۳۹۹ بیشتر استان ها مسابقات را برگزار نکردند ولی البرز تمام مسابقات شاید با تیم های کمتری در تمام رده ها برگزار کرد و چرخه فوتبال در سخت ترین شرایط در البرز متوقف نشده است.

وی اضافه کرد: علیرغم تمام مشکلات سخت افزاری بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ مسابقه فوتبال و فوتسال در استان برگزار شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha