صفرزاده: برگزاری مجمع دوچرخه‌سواری اتفاق خوبی بود/ اسدی مشکلات را می‌داند

تهران- ایرنا- پیشکسوت دوچرخه‌سواری ایران با اشاره به شرایط مجمع این فدراسیون گفت: خوشبختانه پس از مدت‌ها با حمایت جامعه دوچرخه‌سواری شاهد یک اتفاق خوب بودیم و فردی از همین جامعه با شناخت مشکلات و معضلات، سکان هدایت را به دست گرفت که می‌تواند ما را به روزهای طلایی این رشته بازگرداند.

مهرداد صفرزاده صبح جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به اتفاقات رخ داده در مجمع فدراسیون دوچرخه‌سواری اظهار داشت: مجمع امسال هرچند با مشکلات بسیار و صرف زمان زیادی برگزار شد اما یک اتفاق خوب و یک نکته مهم داشت. اول این که فردی از خانواده دوچرخه‌سواری با شناخت همه مشکلات و معضلات سکان هدایت این فدراسیون را به دست گرفت و دوم اینکه نامزدها با ارائه یک برنامه اقتصادی و مالی خوب وارد دنیای رقابت شدند که این مساله برای دوچرخه‌سواری که رشته‌ای تجهیرات‌محور است، بسیار خوب بود.

وی ادامه داد: من سال‌ها در این رشته کار و فعالیت کردم، ۱۲ سال قهرمان ایران بودم و حضور در سه دوره المپیک از جمله تجربیات ارزشمندی است که در دنیای دوچرخه‌سواری کسب کردم. رشته ما نیازمند اتفاقات خوب است و تجهیرات حرف اول را در این رشته می‌زند. خوشبختانه امروز جامعه دوچرخه‌سواری مدیران جوان و تحصیل کرده را به خود می‌بیند و این مساله بسیار مهمی است. فردی مانند رسول اسدی که سال‌ها در این رشته کار و تلاش کرده امروز سکان هدایت فدراسیون را در دست گرفته و او با همه شرایط این رشته آشناست و بدون شک می‌تواند کمک‌های بسیاری به رشد و توسعه این ورزش بکند.

این پیشکسوت دوچرخه‌سواری اضافه کرد: اتفاق خوب دیگری که در این مجمع افتاد این بود که از طرف جامعه دوچرخه‌سواری سرپرست فدراسیون که یکی از نامزدها بود به خوبی حمایت شد و دیدیم در چه شرایطی رای اعتماد مجمع را گرفت. با این شرایط من امید بسیاری به آینده دوچرخه‌سواری دارم و می‌توانیم به روزهای طلایی این رشته بازگردیم.

صفرزاده در واکنش به این سئوال که آیا افت دوچرخه‌سواری در جاکارتا را می‌توانیم جبران کنیم یا خیر، گفت: قبل از جاکارتا و در همه ادوار دوچرخه‌سواری مدال آور بوده و عملکردی خوبی را از خود به نمایش می‌گذاشت اما در بازی‌های آسیایی جاکارتا این مساله محقق نشد و باید دوباره به روزهای طلایی باز گردیم. دوچرخه‌سواری تجهیزات محور است و نیازمند ابزار و وسیله؛ این تجهیرات خیلی موثر است اما با توجه به برنامه‌هایی که رئیس جدید فدراسیون از خود در مجمع نشان داد من به آینده خیلی امیدوارم، البته این اتفاق خوب در یک روز یا چند ماه رخ نخواهند داد و نیازمند برنامه‌ریزی و صرف زمان است اما شدنی بوده و باید دوباره دوچرخه‌سواری را در قله دید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha