۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۳۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85036639
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

گیلانیان ۴۳ میلیارد ریال به بازسازی عتبات کمک کردند

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون مردم استان برای بازسازی وتوسعه عتبات عالیات چهار میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان کمک کرده اند و این رقم به طور حتم تا پایان سال افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان در رشت اظهار کرد: ما تربیت یافته مکتب امام حسین(ع) هستیم و مردم گیلان نیز همواره در ارادت به ائمه اطهار پیش‌قدم و پیشگام هستند.

وی تصریح کرد: عشق به ائمه‌اطهار(ع) با گوشت و پوست ایرانیان عجین است و در این میان این عشق در گیلانیان ویژه تر است چنانکه در دوران آل بویه که از این خطه برخاسته بودند شاهد اوج تشییع هستیم و علما و دانشمندان زیادی در آن دوران پرورش یافتند.

وی افزود: همچنین گذاشتن قسمتی از اموال خود برای نذورات بخشی از اعتقادات ماست که این امر باعث خیر و برکت می شود و ما در باورهای دینی خود اعتقاد راسخ داریم که باید در این بخش ورود کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان به ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان و نذورات مردم استان اشاره و بیان کرد: گیلان در بازسازی عتبات عالیات باید پیشقدم باشد و در این راستا باید از همه ظرفیت خود بهره بگیریم تا همه اقشار از عملکرد این ستاد آگاه و در این کار خیرخواهانه شرکت کنند.

استاندار گیلان بیان کرد: با توجه به سهمیه‌ای که برای گیلان در نظر گرفته شده سهم هر گیلانی در طول سال مبلغ هفت هزار و ۵۰ تومان برای مشارکت در بازسازی عتبات عالیات می شود که در صورت آگاهی مردم از این امر به طور حتم گیلانیان در طول سال بیش از این رقم نذورات پرداخت خواهند کرد.

عباسی افزود: قرار است که با هماهنگی با ستاد بازسازی عتبات عالیات، همایش نشان محبت نیز در نیمه اول اسفند در استان برگزار شود تا از همه ظرفیت های این استان برای کمک به بازسازی عتبات عالیات بهره گیریم.

در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات که در استانداری گیلان در رشت برگزار شد، مسئولان این استان در گیلان و تعدادی از مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی این استان نیز حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha