۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۲۸
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 85036696
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یخچالی: ژاپن نقطه شروع صعود بسکتبال ایران به جام‌جهانی است

تهران- ایرنا- ملی‌پوش بسکتبال کشورمان با تاکید بر دو دیدار مهم پیش‌رو در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی گفت: دیدار برابر ژاپن را باید به عنوان نقطه شروع صعود به جام‌جهانی قلمداد کنیم و با قدرت اولین گام را برداریم.

به گزارش ایرنا، بهنام یخچالی که در اردوی تیم ملی در آستانه دیدار با ژاپن به سر می‌برد از شرایط خوب اردو سخن گفت و افزود: تمرینات تیم ملی در ژاپن خیلی خوب پیش می‌رود و جو دوستانه و صمیمی حاکم بر تیم ملی کمک می‌کند تا در دیدارهای آتی با تمام قدرت به میدان برویم.

وی ادامه داد: فدراسیون تلاش بسیاری کرد که شرایط در این اردو متفاوت باشد و با تلاش‌هایی که صورت گرفت در این سفر مشکلی از بابت غذا و تمرین نداشتیم که جای تشکر دارد.

این ملی‌پوش بسکتبال کشورمان یادآور شد:‌ بازی با ژاپن را باید به عنوان یک نقطه شروع در نظر بگیریم و با قدرت کارمان را آغاز کنیم. از کوران لیگ آمدیم و از نظر بدنی آماده‌ایم و باید این هماهنگی و آمادگی را در قالب نظم تیمی به نمایش بگذاریم.

او در مورد دیدار با ژاپن هم گفت: بدون شک بازی آسانی نخواهد بود اما هدف ما این است که در این بازی برنده از زمین خارج شویم و گام‌ به گام پیش رفته و اهداف خود را دنبال کنیم تا به آنچه می‌خواهیم برسیم.

شاگردان سعید ارمغانی روز پنجشنبه چهارم اسفند در شهر تاکاساکی از ساعت ۹:۳۰ به مصاف تیم ملی ژاپن می‌روند و بعد از آن از توکیو راهی هنک‌کنگ می‌شوند تا برابر چین صف‌آرایی کنند که در صورت برتری در یکی از این دیدارها، تیم ملی بسکتبال ایران سهمیه جام جهانی را کسب خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha