۲ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۵۱
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85036894
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار اردستان:رسانه‌ها باید به توسعه شهرستان کمک کنند

کاشان _ ایرنا _ فرماندار اردستان گفت:رسانه‌ها با بهره‌گیری از توانمندی‌های حرفه‌ای و تخصصی خود می‌توانند با هم افزایی با مدیران، ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری شهرستان را به درستی معرفی کرده و در توسعه منطقه اثرگذار باشند.

به گزارش ایرنا،سید محمد هادی احمدی طبا زواره شامگاه سه شنبه در نشست کمیته رسانه و فضای مجازی اردستان افزود: در حال حاضر بیشتر رسانه های این شهرستان همگام و همراه با مسوولان هستند و برای پیشرفت و توسعه اردستان گام برمی دارند.
وی اظهار کرد: خبرنگاران نقش مهمی در آگاهی بخشی و اطلاع‌ رسانی دارند و با تولید خبرهای خوب و پرمحتوا به ایجاد فضای پرنشاط و امیدبخش در جامعه کمک می کنند.
فرماندار اردستان بیان کرد: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی باید خبرهای خوب و مفید را در کانال های مختلف بازنشر کنند تا خبر، اثرگذاری بیشتر پیدا کند، همان کاری که رسانه های معاند انجام می دهند و خبر های نادرست را با چندین بار بازنشر به مخاطب القا می کنند.
احمدی طبا زواره گفت: عملکرد خبرنگاران شهرستان خوب است، از طرفی مصوبه شورای فرهنگ عمومی اردستان در رابطه با نحوه اطلاع رسانی نقشه راهی برای شهرستان خواهد بود.
وی افزود: مدیران اردستان باید انتقاد پذیر باشند و از نقد سازنده رسانه ها استقبال کنند، همانطور که به برخی رسانه ها نیز انتفاد وارد است، کمیته رسانه و فضای مجازی اردستان بنا دارد اقدامات توسعه ای انجام شده توسط دولت را به جامعه انتقال دهد.
فرماندار اردستان بیان کرد: مدیران شهرستان با حضور در بین دانش آموزان و دانشجویان با آن ها ارتباط صمیمانه و دوستانه برقرار کرده و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنند.
احمدی طبا زواره افزود: درآستانه نوروز ۱۴۰۲ هستیم و شهرداری اردستان باید نسبت به زیبا سازی سطح شهر اقدام کند و رسانه ها اقدامات انجام شده را به درستی برای مردم تبیین کنند.

امروز با جنگ سایبری مواجه هستیم
فرمانده انتظامی اردستان هم در این نشست گفت: دشمن امروز جنگ رسانه ای و سایبری علیه نظام مقدس اسلامی راه انداخته،باید رسانه های ما برای مقابله با این جنگ آمادگی لازم داشته باشند.
سرهنگ مصطفی صادق زاده افزود: در این جنگ سایبری به ظاهر خونریزی وجود ندارد اما در عمل بنیاد خانواده را ویران می کند.
وی اظهار کرد: مجرمان در فضای مجازی تلاش دارند کارهای مجرمانه خود را انجام دهند،خبرنگاران و فعالان فضای مجازی باید در این خصوص اطلاع رسانی بیشتری داشته باشند تا مردم گمراه نشده و فریب این افراد را نخورند.
فرمانده انتظامی اردستان بیان کرد: در جریان اغتشاشات چند ماه اخیر در کشور، باهمراهی خوب رسانه ها، هوشیاری مردم و نیروهای امنیتی و انتظامی، کمترین مشکل را در بین شهرستان های استان اصفهان داشتیم.
وی اضافه کرد: پلیس خادم مردم است و اقدامش نرم و همراه با رافت اسلامی است، پلیس فتا آماده همکاری با رسانه ها برای اطلاع رسانی صحیح به جامعه است.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha