۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱:۴۱
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 85036969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شاگردان مهار نشدنی اسپالتی؛ ناپولی در آستانه صعود

تهران- ایرنا- تیم فوتبال ناپولی با برتری مقابل اینتراخت فرانکفورت نیمی از راه صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را طی کرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آینتراخت فرانکفورت در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه دویچه بانک پارک از ساعت ۲۳:۳۰سه‌شنبه شب پذیرای ناپولی بود که شرایط بسیار خوبی در سری‌آ ایتالیا دارد و با آمادگی کامل در این بازی به میدان رفت.

ناپولی که هر ۵ بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود در دقیقه ۳۶ این بازی روی اشتباه کودکانه مدافع فرانکفورت صاحب یک ضربه پنالتی شد اما واکنش خوب و مهار سنگربان میزبان کافی بود تا این موقعیت به گل تبدیل نشود و خویچا کواراتسخلیا در حسرت گل باقی بماند.

در دقیقه ۴۰ این بازی فرار هیروینگ لوزانو و پاس بسیار خوب او برای ویکتور اوسیمن کافی بود تا وی نخستین گل بازی را به ثمر برساند تا ناپولی در این دیدار خارج از خانه به یک گل ارزشمند دست یابد.

شاگردان مهار نشدنی اسپالتی؛ ناپولی در آستانه صعود

در شرایطی که شاگردان الیویر گلاسنر به دنبال جبران نتیجه بودند اشتباه رندال کولو موآنی و خطای خشن او بر روی بازیکن ناپولی کافی بود تا داور با کارت قرمز مستقیم یکی از بهترین گلزنان فرانکفورت را از زمین بازی اخراج کند تا دقایق باقی مانده سخت‌تر از قبل برای آنها طی شود.

در دقیقه ۶۵ بازهم ناپولی بود که موفق به گلزنی شد و این بار ژیوانی دی لورنزو دروازه آینتراخت فرانکفورت را باز کرد تا عملا شاگردان لوچونا اسپالتی نیمی از راه صعود را در بازی رفت طی کرده باشند.

تلاش دو تیم در دقایق باقی مانده به جایی نرسید تا بازی با همان نتیجه ۲ بر صفر به سود ناپولی خاتمه یابد تا نماینده ایتالیا با اندوخته‌ای مطمئن به فکر بازی برگشت باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha