کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها تقویت شود/ لزوم تقویت تشکل‌های انقلابی

ساری- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی در مراکز آموزشی استان تقویت شود.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا از دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، روح الله سلگی در جلسه کمیسیون دانشجویی مازندران، افزود: تقویت برنامه‌های فرهنگی برای صیانت از دانشجویان در برابر جریان‌های انحرافی ضرورت دارد.

این مسئول سیاسی با تاکید بر لزوم توجه به گفتگوهای سازنده با دانشجویان خواستار تقویت و گسترش کرسی های آزاد اندیشی در سطح دانشگاهها شد.

معاون استاندار مازندران بااشاره به وقایع فتنه در برخی دانشگاهها و درگیرشدن شماری از دانشجویان با آن بر لزوم اجرایی شدن عفو رهبر معظم انقلاب برای دانشجویان خاطی و نادم با رعایت دستورالعمل ابلاغی تاکید کرد.

وی با تاکید بر عزم قاطع انقلاب اسلامی در پیمایش مسیر پیشرفت و بالندگی افزود: فشارها و هجمه های وسیع و گسترده معاندان هیچ تاثیری بر اراده ملی ایرانیان در این مسیر ندارد.

سلگی با اشاره به کنفرانس ضد ایرانی مونیخ واجتماع برخی از معاندان خودفروخته برای مقابله با انقلاب اسلامی در حاشیه آن افزود: این نشست جز مانور رسانه ای و تنفس بخشی مصنوعی به مخالفان کم شمار انقلاب هیچ دستاوردی برای آنان نداشته است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال خاطر نشان کرد: این حضور حماسی در شرایطی که دلار ۴۵هزارتومان بود استکبار را به وحشت انداخت.

وی با اشاره به نقش تشکل های دانشجویی در گسترش مفاهیم انقلابی در دانشگاهها گفت: تشکل های انقلابی باید با تقویت نقش آفرینی خود در محیط های دانشگاهی به افکار لیبرالی اجازه جولان در دانشگاهها را ندهند.

در این جلسه که روسای دانشگاههای مازندران حضور داشتند اهم مسائل و مشکلات دانشگاههای استان بررسی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha