۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85037611
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت ۶ شهروند فلسطینی در نابلس + فیلم

۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۵۰
کد خبر: 85037611
شهادت ۶ شهروند فلسطینی در نابلس + فیلم

تهران-ایرنا- منابع خبری از شهادت شش شهروند فلسطینی در شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در جریان یورش امروز نیروهای رژیم صهیونیستی به شهر نابلس در کرانه باختری، شش شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد که در جریان این یورش، ۴۵ نفر مجروح شدند.

عدنان سبع بعاره ( ٧٢ ساله)، محمد خالد عنبوسی (٢٥ ساله)، تامر نمر أحمد میناوی  (٣٣ ساله)، مصعب منیر محمد عویص (٢٦ ساله)، حسام بسام اسلیم (٢٤ ساله) و محمد عمر أبو بکر (٢٣ ساله) این شهدای فلسطینی را تشکیل می دهند.

برپایه این گزارش، نیروهای رژیم صهیونیستی امروز به منطقه السوق الشرقی در شهر نابلس یورش بردند و خانه ای را در محله الشیخ مسلم در بخش قدیمی این شهر به محاصره خود در آوردند. درپی این یورش درگیری های شدید بین نیروهای اشغالگر و مبارزان فلسطینی در گرفت.

نیروهای رژیم صهیونیستی در ادامه خانه محاصره شده را با شلیک یک موشک ضد زره هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی تقریبا روزانه به شهرها و روستاهای فلسطینی یورش می برد و با مقاومت مبارزان فلسطینی روبرو می شود. شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و به طور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha