جهاد دانشگاهی نباید به بنگاه سیاسی تبدیل شود

تهران- ایرنا- رییس جهاد دانشگاهی با تاکید بر اینکه این نهاد نباید به بنگاه سیاسی تبدیل شود، گفت: در این نهاد فارغ از مرزبندی های سیاسی دست هرکسی را که می خواهد کاری برای کشور و مردم انجام دهد، می‌فشاریم.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی جهاددانشگاهی، حسن مسلمی نائینی روز چهارشنبه در پانزدهمین گردهمایی سراسری معاونان پشتیبانی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی، فعالیت در معاونت پشتیبانی را مسئولیتی سنگین دانست و افزود: حضور در بین همکاران پشتیبانی و رؤسای واحدهای جهاددانشگاهی را مغتنم می‌شماریم. از بازنشستگان جهاددانشگاهی قدردانی می‌کنیم که با زحمات خود راه را برای حرکت در مسیر توسعه هموار کردند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مسئولیت‌های سنگین در جهاددانشگاهی حوزه پشتیبانی و مالی است که کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است تاکید کرد: باید فعالیت‌ها در جهاددانشگاهی به خصوص در این حوزه با شفافیت و در اتاق‌های شیشه‌ای انجام شود.

شیوه مدیریت کاظمی آشتیانی الگویی برای تمام جهادگران

رییس جهاددانشگاهی در باره مدیریت مرحوم دکتر سعید کاظمی آشتیانی که همواره رهبر معظم انقلاب نیز از آن یاد می‌کنند، عنوان کرد: شیوه مدیریت این جهادگر می‌تواند الگویی برای تمام جهادگران جهاددانشگاهی باشد که ترسی از موانع نداشت و جهادگونه برای حل مشکلات اقدام می‌کرد.

وی از رفتار محبت آمیز به عنوان یکی از ویژگی‌های زنده یاد کاظمی آشتیانی نام برد و ادامه داد: این نوع رفتار اهمیت بسیاری دارد و در شروع فعالیت جهاددانشگاهی نیز رابطه رئیس و کارمند نبود و ما عضو و مسئول بودیم.

مسلمی نائینی ادامه داد: تلاش و جهاد دکتر کاظمی آشتیانی وصف‌ناپذیر بود و برخی طرح‌های نشدنی را به منصه ظهور رساند و عملیاتی کرد.

رییس جهاد دانشگاهی توجه به نظم و قوانین را از دیگر شیوه‌های مدیریتی بیان کرد و گفت: توجه به این امور باعث می شود که برخی از مشکلاتی را که هم اکنون مشاهده می کنیم را نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه آماده دریافت پیشنهادات و نظرات جهادگران در سراسر کشور هستیم، اظهار داشت: توجه به نیروی انسانی اهمیت بسیاری دارد و باید تلاش کنیم این نهاد را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

مسلمی نائینی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز جانباز و سپاه از آنان تقدیر کرد و تاکید کرد که مشکلات احتمالی تبدیل وضعیت جانبازان و ایثارگران جهادی رصد و برطرف شود.

پانزدهمین گردهمایی سراسری معاونان پشتیبانی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی با رویکرد و شعار محوری «مدیریت منابع جهاددانشگاهی در مسیر توسعه؛ تحول و تعالی» با حضور حسین عرب اسدی معاون سرمایه انسانی سازمان اداری استخدامی کشور و معاونان و مدیران ارشد این نهاد به مدت دو روز در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha