مرحله نخست اعتبارات استانی وزنه‌برداری صادر شد

تهران- ایرنا- مرحله نخست توزیع اعتبارات استانی با پیگیری سرپرست فدراسیون وزنه برداری در راستای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی این ورزش صادر شد.

به گزارش ایرنا، با پیگیری‌های سجاد انوشیروانی، شش و نیم میلیارد تومان از ردیف بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، به ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های کشور ابلاغ شده و به زودی به هیئت‌های وزنه برداری استان‌ها پرداخت خواهد شد.

بنابر اعلام انوشیروانی، مجموع بودجه‌ای که فدراسیون وزنه برداری مجوز آن را به منظور تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی در استان‌ها ۱۵ میلیارد تومان است که از این مقدار، شش و نیم میلیارد تومان آن در مرحله نخست یعنی تا پایان سال ۱۴۰۱ به هیئت‌ها پرداخت می‌شود.

به گفته وی، «نامه ابلاغ این بودجه از طرف وزارت به ادارات کل ابلاغ شده است. همچنین مرحله دوم بودجه توزیع شده و منتظر ابلاغ از سوی وزارت به ادارات کل استان ها هستیم.»

سرپرست فدراسیون در خصوص نظارت بر هزینه کرد این بودجه نیز گفت: نظارت و کنترل لازم از سوی فدراسیون اعمال خواهد شد و هیئت‌ها می‌توانند بودجه دریافتی را صرفا جهت تعمیر اماکن یا خرید تجهیزات و سخت افزارهای مورد نیاز هزینه کنند.

۲ محموله وزنه برداری از سوی فدراسیون‌ جهانی

همچنین ۲ محموله صفحه و میله وزنه برداری شامل ۱۳ ست که از سوی فدراسیون جهانی وزنه برداری به فدراسیون ایران اهدا شده است، در مراحل پایانی ترخیص و ارسال به تهران قرار دارد.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین، مجوز تخصیص سیزده ست اهدایی را از محمد جلود، رییس فدراسیون جهانی گرفته بود. این ست‌ها شامل شش میله وزنه برداری بانوان و هفت میله وزنه برداری مردان، در بندر شهیدرجایی منتظر ترخیص است و به زودی به فدراسیون وزنه برداری ارسال خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha