تداوم نظارت بر بازار و برخورد با افزایش خودسرانه قیمت‌ها ضروری است

اردبیل-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بر استمرار نظارت بر بازار و برخورد با هرگونه افزایش نامتعارف قیمت‌ها تأکید کرد و گفت: تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برای نوروز و رمضان از سوی دستگاه‌های مرتبط در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، یاسر عبداللهی عابد در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اظهار کرد: تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برای عید نوروز و ماه مبارک رمضان از سوی دستگاه‌های مربوط در حال انجام است.

وی افزود: دستگاه‌های مرتبط نسبت به تأمین اقلام مورد نیاز مردم و سهمیه‌های مربوط از مرکز برای ثبات قیمت در بازار اقدام مستمر می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ادامه داد: استمرار نظارت بر بازار و برخورد با افزایش نامتعارف قیمت‌ها از سوی دستگاه‌های مرتبط ضروری است و با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز و ماه رمضان، نشست‌های کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اردبیل به‌صورت مستمر برگزار می‌شود.

عبداللهی عابد تصریح کرد: توجه به شکایات و گزارش‌های مردمی در خصوص برخورد با افزایش نامتعارف یا خودسرانه قیمت ضروری بوده در این راستا لازم است سامانه تلفنی ۱۲۴ بیش از گذشته اطلاع‌رسانی و شکایات مردمی از طریق این سامانه بررسی شود.

در این نشست دستگاه‌های عضو کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اردبیل، نظرات خود را درباره کنترل بازار اعم از تأمین اقلام و نظارت بر قیمت‌ها مطرح کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha