۴ اسفند ۱۴۰۱، ۴:۱۳
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85038177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

تهران- ایرنا- وزارت بهداشت فلسطین بامداد پنجشنبه اعلام کرد که یک جوان فلسطینی که حدود دو هفته پیش به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، «محمد نبیل فوزی ابو صباح» جوان ۳۰ ساله فلسطینی که حدود ۲ هفته پیش به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد که شمار شهدای حمله روز چهارشنبه نظامیان صهیونیست به نابلس به ۱۱ نفر رسید.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، «عنان شوکت عناب» ۶۶ ساله در تجاوز نظامیان صهیونیست به نابلس و بر اثر استنشاق گاز اشک آور مسموم و در بیمارستان به شهادت رسید.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح چهارشنبه به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند که در نتیجه آن، ۱۱ نفر از فلسطینیان شهید و ۱۰۲ نفر زخمی شدند.

به دنبال شهادت ۱۱ فلسطینی در یورش روز چهارشنبه صهیونیست‌ها به نابلس، گروه‌های مختلف فلسطین در بیانیه‌های جداگانه اعلام کردند که تداوم آتش تجاوز و تشدید تنش‌ها در کرانه باختری، ‌رژیم اشغالگر را خواهد سوزاند.

همچنین کشورهای ایران، قطر، عمان، کویت، عربستان سعودی، اردن و امارات متحده عربی حمله نظامیان صهیونیست به نابلس را محکوم کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha