بیش از یک میلیون تردد در استان بوشهر به ثبت رسید

بوشهر - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: بر اساس آمار سامانه‌های ترددشمار در محورهای برون شهری این استان در ماه گذشته یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۷۹۸ تردد انواع وسایل نقلیه در جاده های استان به ثبت رسیده است.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم اخترشناس روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: محور کنارتخته- دالکی و بالعکس با متوسط تردد بیش از ۲۰ هزار خودرو در روز به عنوان پرترددترین محور استان بوشهر به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: تردد خودروها در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد نشان می‌دهد.

اخترشناس افزود: با توجه به افزایش تردد خودروها در ماه های پایانی سال، گشت‌های نظارت راهداری و ترابری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فعالیت مضاعفی دارند و به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر یادآور شد: سامانه تلفنی ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی از آخرین وضعیت جاده های کشور است؛ همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ نیز آخرین وضعیت و اطلاعات جاده های کشور را در اختیار مردم گذاشته و پایگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir نیز علاوه بر اطلاعات راه‌ها، وضعیت جاده ها را به صورت تصویری در اختیار مردم قرار می دهد.

در زمان حاضر ۶۰ دستگاه سامانه تردد شمار، ۱۹ دوربین نظارت تصویری،چهار سیستم توزین در حال حرکت و ۶۴ سامانه ثبت تخلف در محورهای استان بوشهر فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha