۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۳۸
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85038334
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار اردبیل: عقب‌ماندگی‌های تاریخی استان اردبیل باید جبران شود

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل با اشاره به عقب‌ماندگی‌های تاریخی این استان در حوزه‌های مختلف خواستار تلاش مضاعف برای جبران این کاستی‌ها شد.

به گزارش ایرنا ، سیدحامد عاملی روز پنجشنبه در آیین افتتاح ۱۱۲ پروژه راهداری استان اردبیل که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد ، اظهار کرد: طی ۱۶ ماه تصدی مسئولیت استانداری در بررسی شاخص‌های مختلف وضعیت این استان نسبت به سایر استان‌ها بهتر از رتبه ۲۴ ، ۲۵ و ۲۶ کشوری نبوده است ، باید تلاش بیشتری داشته باشیم و همت جدی بکنیم تا بخشی از این عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

وی ادامه داد: امروز این همت و تلاش در همه مجموعه استان هست و نمایندگان منطقه با همت ، تلاش و جدیت وارد شده و پشتیبانی کردند که ما مسائل را پیش ببریم.

وی افزود: اقداماتی که در این مدت در حوزه راهداری استان صورت گرفته به اندازه بیش از سه سال گذشته است که نشان دهنده همت واقعی و جدی است ، بویژه این که عمده اقدامات در مناطق روستایی و راه‌های فرعی انجام شده که رضایتمندی مردم در شهرهای کوچک و روستاها را بدنبال داشته است.

وی حل مشکلات استان را در گرو همدلی و همراهی همگان دانست و گفت: باید از طرح مسائلی که سودی به حال مردم ندارد پرهیز کرده ، فکر و ذکرمان خدمت به مردم باشد و از طرف دیگر اگر مسائل و بروکراسی‌های زائد اداری و قوانینی که منجر به فرصت‌سوزی برای کشور و مردم می‌شود را کنار بگذاریم ، قطعاً می‌توانیم با وجود همه مسائل و مشکلات کارهای بزرگ انجام دهیم.

عاملی خاطرنشان کرد: در سایه همدلی و همراهی و کمک نمایندگان و مدیران استان ۱۰ هزار میلیارد تومان منابع به پروژه‌های اساسی استان تزریق شد ، بخشی از شیرینی این پروژه‌ها را مردم چشیدند و افتتاح بخش دیگری از این پروژه‌ها در سال آینده منشاء خیر و برکت برای مردم خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha