۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 1489
کد خبر: 85038480
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 بیش از ۴۶۷ میلیارد ریال کالای قاچاق از مرزهای هرمزگان کشف شد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: مرزبانان نوار مرزی و پایگاه‌های دریابانی این استان ۴۶۷ میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال کالای قاچاق کشف کردند.

به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی مرزبانی استان هرمزگان، سردار «بهادر اسماعیلی» در تشریح جزییات این میزان کالای قاچاق اظهارکرد: مرزبانان هرمزگان در سراسر نوار مرزی و پایگاه‌های دریابانی طی چند روز گذشته، با اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح‌های عملیاتی مرزبانانی، ۴۸ فروند شناور غیرمجاز و متخلف، بیش از یک میلیون لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل و سه دستگاه خودروی سبک حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی ادامه داد: در این مدت با تلاش مرزبانان پایگاه‌های دریابانی مستقر در نوار مرزی دریابانان استان ۴۹ هزار نخ سیگار قاچاق، ۶۷۰ بسته تنباکو، چهار دستگاه انواع لوازم خانگی، بیش از یکهزار و ۴۰۰ ثوب البسه قاچاق، ۴۶۲ راس احشام قاچاق و بیش از یکهزار قلم کالای قاچاق کشف شد که ارزش کالاها کشف شده ۴۶۷ میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال است.

فرمانده مرزبانی هرمزگان با اشاره به دستگیری ۶۴ متهم در این عملیات‌ها، خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته ۴۰ فقره پرونده تشکیل که متهمان آن به مراجع قضایی معرفی شدند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: مرزبانی استان با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدید شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha