۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۴۴
کد خبرنگار: 1336
کد خبر: 85038519
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پاکستان کشتار نابلس به دست رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

تهران- ایرنا- رئیس مجلس پاکستان با اعلام همبستگی با ملت فلسطین در برابر ظلم و اقدامات وحشیانه نیروهای اشغالگر قدس، یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به نابلس را به شدت محکوم کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی پارلمان پاکستان، «راجا پرویز اشرف» امروز در بیانیه‌ای شهادت شماری از فلسطینیان در تهاجم رژیم اشغالگر اسرائیل به نابلس واقع در کرانه باختری را تسلیت گفت و با خانواده‌های شهدا ابراز همدردی کرد.

وی افزود: حملات وحشیانه نیروهای اشغالگر صهیونیستی به فلسطینیان بی دفاع نقض جدی هنجارهای بین المللی و قوانین حقوق بشری است.

رییس مجلس ملی پاکستان توجه جدی سازمان‌های جهانی حقوق بشر به وضعیت اسفناک مردم فلسطین و پاسخگو کردن اسرائیل نسبت به تداوم حملات غیرانسانی در سرزمین‌های اشغالی را مطالبه کرد.

وی تاکید کرد: حمایت‌های سیاسی، دیپلماتیک و اخلاقی ما از نبرد مشروع ملت فلسطین در مجامع بین‌المللی و منطقه‌ای ادامه خواهد یافت و در این لحظات دشوار مجلس، دولت و مردم پاکستان در کنار برادران و خواهران فلسطینی خود هستند.

«ممتاز زهرا» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان نیز امروز در نشست خبری هفتگی خود در اسلام‌آباد با ابراز نگرانی عمیق نسبت به تشدید اوضاع امنیتی در فلسطین اشغالی، کشتار فلسطینیان توسط اسرائیل را محکوم کرد.

وی افزود: اسلام‌آباد از تشکیل کشور مستقل فلسطین مطابق با مرزهای قبل از ۱۹۶۷ حمایت می کند و خواهان حل و فصل دائمی مسئله فلسطین است.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح چهارشنبه به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند که در نتیجه آن، ۱۰ نفر از فلسطینیان شهید و ۱۰۲ نفر زخمی شدند.

به دنبال شهادت ۱۰ فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به نابلس، گروه‌های مختلف فلسطین در بیانیه‌های جداگانه اعلام کردند که تداوم آتش تجاوز و تشدید تنش‌ها در کرانه باختری، ‌رژیم اشغالگر را خواهد سوزاند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha