بدری: آمار تصادفات جاده‌ای در استان اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است

اردبیل-ایرنا- نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: آمار تصادفات جاده ای در راه‌های استان اردبیل بخصوص راه‌های شمال استان در مقایسه با میانگین کشوری بالاست و جلوگیری از تداوم این وضعیت نیازمند توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی برای توسعه و تعریض راههای استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا صدیف بدری در آیین بهره برداری از ۱۱۲ پروژه راهداری که با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: با وجود اینکه در زیرساخت‌های جاده ای استان هم به سمت مرکز کشور و هم راههای مرکز استان به شهرستانها اقدامات خوبی در دست اقدام است، اما تکمیل و تسریع در این بخشها نیازمند توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی و استفاده از فرصت‌های لایحه بودجه سال آینده از جمله تهاتر املاک و تهاتر نفت است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین ابراز امیدواری کرد پروژه راه آهن اردبیل-میانه تا سفر دور دوم رئیس جمهور به استان که بهار یا اوایل تابستان سال آینده خواهد بود، به بهره برداری رسیده و ادامه آن تا پارس آباد شروع شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان وزارت راه و شهرسازی در بخش‌های مختلف از وزیر راه و شهرسازی خواست فوق العاده خاص کارکنان این وزارتخانه در سریع‌ترین زمان تخصیص و در حکم کارگزینی آنها اعمال شود.

بدری همچنین از تلاش‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان قدردانی کرد و در عین حال گفت: وضعیت راههای روستایی اردبیل خوب نیست و نیاز به بهسازی و آسفالت و برخی حوزه‌ها هم نیازمند ارتقا هست.

به گزارش ایرنا در جریان سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل ۱۸۰ واحد از پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اردبیل به بهره برداری رسید. تامین زمین مورد نیاز برای ساخت واحدهای مسکونی، هم از مصوبات شورای مسکن استان با حضور وزیر راه و شهرسازی بود. وی در ادامه قرار است به شهرستان آستارا در استان گیلان سفر کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha