۵ اسفند ۱۴۰۱، ۷:۲۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85038949
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی  زنجان واگذار شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰ واحد مسکونی با استفاده از تسهیلات ساخت و خرید به مددجویان بهزیستی زنجان واگذار شد.

سلمان حسینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهزیستی در کنار تامین سایر نیازمندی‌های خانواده‌های تحت پوشش با اجرای اقدامات متناسب و با استفاده از منابع دولتی همچنین استفاده از ظرفیت خیرین و سایر نهادها و ارگان‌های مختلف نسبت به تامین مسکن مناسب برای خانواده‌های تحت پوشش اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه بهزیستی در احداث مسکن مددجویی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) همکاری می کند اضافه کرد: در این ارتباط جلسه ای با معاون برنامه ریزی و تامین مالی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای پروژه های احداث مسکن برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه تامین مسکن خانواده های دارای ۲ معلول در اولویت قرار دارند اظهار داشت: دستاورد مهم بهزیستی حفظ و حمایت از سلامتی و بهبود سطح زندگی جامعه هدف است.

حسینی گفت: این سازمان به عنوان متولی رسیدگی و ارایه خدمات به افراد دارای معلولیت است و معاونت امور توانبخشی نیز به صورت ویژه در حوزه افراد دارای معلولیت فعالیت می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha