پنج هزار فرصت شغلی با حمایت صندوق کارآفرینی امید در اصفهان ایجاد شد 

اصفهان- ایرنا - مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان گفت: امسال با پرداخت هزار و ۷۶ فقره تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید پنج هزار فرصت شغلی در اصفهان ایجاد شد.

عبدالصمد شهبازی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: صندوق کار آفرینی امید اصفهان امسال ۲ هزار و ۵۲۳ میلیارد ریال به مشاغل خُرد و کوچک استان اختصاص داد.

وی با بیان اینکه امسال میزان پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزون بر ۲۰۶ درصد رشد داشته است، افزود: بیشترین تسهیلات پرداختی در بخش های کشاورزی، خدمات، صنعت، ودیعه اسکان و وام ضروری بوده است.

شهبازی به سهم ۴۰ درصدی روستاها و مناطق محروم استان از این تسهیلات اشاره و بیان کرد: به ۵۳۲ طرح اشتغالزایی در مناطق محروم و روستاهای استان تاکنون ۲۱۵ هزار میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی بهره برداری از شرکت بسته بندی آب معدنی سیبَک فریدونشهر در غرب اصفهان، شرکت تولید نایلون و مجموعه رفاهی در اردستان را از جمله طرح های شاخص اشتغالزایی در مناطق محروم اصفهان عنوان کرد که با حمایت این صندوق و مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

شهبازی با بیان اینکه حمایت از اقتصاد روستا از اولویت های مهم صندوق کارآفرینی امید است، افزود:حمایت، توانمندسازی و ساماندهی زنجیره های تولید همچنین پشتیبانی از مشاغل خانگی و توسعه کسب و کارهای کوچک از سوی صندوق کارآفرینی امید اصفهان با جدیت دنبال می شود.

به گزارش ایرنا، امسال با اجرای ۱۴ هزار طرح اشتغال روستایی از سوی صندوق کارآفرینی امید کشور در بخش های مختلف ۴۴ هزار شغل با پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری ایجاد شده است.

با حمایت این صندوق همچنین در بخش شهری بیش از ۳۰ هزار طرح و در بخش عمرانی و زیر بنایی نیزهشت هزار و ۲۶۰ طرح در کشور با ۱۲ هزار میلیارد تومان آماده بهره برداری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha