۵ اسفند ۱۴۰۱، ۳:۲۲
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85039032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی : به کشتار فلسطینی ها ادامه می دهیم

تهران- ایرنا-"یوآف گالانت" وزیر جنگ کابینه افراطی رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب ملت فلسطین را تهدید کرد که به کشتن فلسطینی های مسلح ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری "سما" فلسطین، گالانت که در خصوص سیاست برخورد ارتش اشغالگر با آنچه وی "فلسطینی ها مسلح" می خواند، سخن می گفت، افزود: ارتش اسرائیل و نیروهای امنیتی با خشن ترین اقدامات با این افراد مسلح و اعزام کنندگان آنها برخورد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: شرایط چند هفته پیش در جنین و اریحا و در نابلس نیز این گونه بوده است.

گالانت افزود: به از میان بردن فلسطینیان مسلح ادامه خواهیم داد و ما در هر منطقه در صورتی که نیاز به این کار باشد [برخورد شدید] عمل خواهیم کرد.

تهدید وزیر جنگ صهیونیست ساعاتی پس از آن رخ می دهد که عرین الاسود (کنام شیران) در پیامی به مردم فلسطین و با هشدار به رژیم صهیونیستی اعلام کرد: از همه می خواهیم که آخر شب در تمام شهرهای فلسطین به خیابان بیایند تا همه جهانیان بشنوند که فرزندان شیران و مقاومت برای هرگونه جنگ و پاسخی سریع آمادگی کامل دارند.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح چهارشنبه به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند که در نتیجه آن، ۱۰ نفر از فلسطینیان شهید و ۱۰۲ نفر زخمی شدند.

به دنبال شهادت ۱۰ فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به نابلس، گروه‌های مختلف فلسطین در بیانیه‌های جداگانه اعلام کردند که تداوم آتش تجاوز و تشدید تنش‌ها در کرانه باختری، ‌رژیم اشغالگر را خواهد سوزاند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha