تازه‌ترین خبرها از سلامت وزیر ورزش و جوانان+فیلم

کرمان - ایرنا - رییس اورژانس کرمان با بیان این که وضعیت سلامت همه مصدومان سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش در بافت کرمان خوب است، در مورد شخص وزیر اظهارداشت که باوجود پایین بودن مختصر سطح هوشیاری، علائم حیاتی پایدار دارد.

سید محمد صابری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: غیر از شخص وزیر، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز بیهوش است که وی نیز علائم حیاتی پایدار دارد.

به گفته وی، مدیران کل ورزش آذربایجان شرقی و نیز استان تهران امروز از هوشیاری خوبی برخوردار شده اند و در مسیر درمان رو به بهبود قرار دارند.

رییس اورژانس کرمان با اشاره به ویزیت انجام شده صبح روز جمعه از مصدومان سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهان وی گفت: شرایط مصدومان مناسب است و سه تن از مصدومان نیز از دیشب تا امروز ترخیص شده اند.

وی افزود: ۱۵ نفر از مصدومان سانحه بالگرد وزیر ورزش که عصر دیروز دچار سانحه شد در بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری و تحت نظر هستند.

صابری در مورد شرایط وزیر ورزش گفت: خونریزی مغزی وزیر پیش رونده نبود لذا نیاز به جراحی ندارد و همچنان در آی سی یو بستری است.
وی تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان نیز به دلیل شکستگی دنده ها و فرو رفتن آنها در ریه هوشیاری کامل ندارد که اینک تحت درمان است.

به گزارش ایرنا وزیر ورزش و سایر مدیران استانی و ستادی این وزارتخانه روز گذشته گردهمایی در کرمان داشتند که پس از گردهمایی، وزیر و جمعی دیگر از مسئولان به بازدید از پروژه های ورزشی شهرستان های رابر و بافت رفتند که بالگرد هلال احمر حامل آنان هنگام نشستن در بافت، زمانی که چندمتر با زمین فاصله داشت به زمین افتاد و سقوط کرد.

این حادثه در مجموع ۱۸ مجروح داشت و اسماعیل احمدی مشاور ورزش ورزش و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه به علت شدت صدمات روز گذشته جان باخت که پیکر وی نیز دیشب در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید قاسم سلیمانی تشییع شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha