ولایت‌پذیری محض مولفه مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

مشهد- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: مولفه مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ولایت پذیری محض و پیرو فرامین ائمه(ع) و ولی فقیه عمل کردن است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی اکبر افراسیابی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در حرم مطهر رضوی به مناسبت روز پاسدار و ولادت امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) افزود: امروز اگر دشمنان انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان تروریست اعلام می کنند به این علت است که اثربخشی این نهاد مقدس را در دفاع از انقلاب، مردم و کشور و اطاعت از ولایت فقیه دیده اند.

وی ادامه داد: اکنون انقلاب اسلامی در تمامی عرصه های نظامی،سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به پاسدار و نگهبانی بیدار، هوشیار، همیشه در صحنه و پشتیبان ولایت فقیه نیاز دارد و کسی که لباس پاسداری به تن دارد اما مطیع ولایت فقیه نیست پاسدار محسوب نمی شود.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: همچنانکه امام راحل(ره) فرموده اند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به نظام آسیبی نرسد.

وی افزود: همچنین امام راحل(ره) می فرمایند هرکجا دیدید دشمن از کار شما تعریف و دفاع می کند، بدانید کار شما در راستای تحقق اهداف دشمن است و اگر دیدید دشمن بر علیه شما حرف میزند بدانید که کارتان درست و اثر بخش بوده است.

سردار افراسیابی با بیان اینکه امروز دشمن جنگ ترکیبی نرم را برای براندازی نظام انقلاب اسلامی به راه انداخته است، ادامه داد: در اغتشاشات اخیر بیشترین اهانت به ساحت ولی فقیه شد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: مردم باید هوشیار باشند که اگر ما در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی پیروز شدیم علت آن اطاعت محض از ائمه و ولایت فقیه است و در هرجای تاریخ که ضربه و لطمه خوردیم به خاطر عدم پیروی از اطاعت ولایت فقیه بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha