امام جمعه قرچک: محبوبیت سپاه پاسداران نزد مردم موجب وحشت دشمنان شده است

قرچک – ایرن- امام جمعه قرچک گفت: محبوبیت سپاه پاسداران نزد مردم و دفاع جانانه آنان از مظلومان، مایه وحشت دشمنان اسلام شده‌است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قرچک که در مصلای این شهر اقامه شد اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام، بیش از چهار دهه است که به انقلاب اسلامی هجمه وارد می‌کنند و ارکان و اساس نظام به ویژه ولایت فقیه را با فتنه‌انگیزی مورد تهاجم قرار می‌دهند ولی هر بار با حضور مردم نتیجه‌ای جز شکست را به دست نمی‌آورند.

وی با گرامیداشت سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان محبوب مردم و مظلومان جهان یاد کرد و افزود: سپاه پاسداران ظلم ستیز و مظلوم نواز است و همواره پشتیبان مستضعفان و آزادی خواهان جهان است از این رو، دشمنان قسم خورده نظام از این محبوبیت هراس دارند و به این نیروی خدوم خدشه وارد می‌کنند.

خطیب جمعه قرجک تصریح کرد: اقتدار سپاه پاسداران در دفاع از ارزش‌های انقلاب، دستاوردی بزرگ و نهضتی عظیم در انقلاب اسلامی است که به برکت بنیانگذار جمهوری اسلامی به دست امده و مایه ترس و وحشت غرب شده است.

اسماعیلی با اشاره به حضور میلیونی و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲بهمن یک حماسه بی بدیلی بود که در آن ملت همیشه بیدار ایران اسلامی، مشتی محکم بر دهان اغتشاش‌گران، آشوب طلبان، ضد انقلابیون، بر اندازان و آمریکا و اسرائیل زدند.

وی اظهار داشت: هر چند که رهبر معظم انقلاب در سخنان خود اظهار داشتند که مردم به خاطر انقلاب به میدان آمدند ولی ما عرض می کنیم که مردم ایران اسلامی به عشق رهبری و ولایت فقیه وارد میدان مباره با استکبار جهانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شدند.

امام جمعه قرچک با اشاره به برخی از مشکلات این شهرستان اظهار داشت: شهرستان قرچک مشکلات بر جا مانده‌ای مثل مترو، ایستگاه راه آهن و پروژه مسکونی سبحان دارد که رفع آن به همراهی تمامی مسئولان نیاز دارد، امروز مردم قرچک ساعت‌ها در ترافیک منطقه قلعه نو شهرری گرفتار شده و آزرده خاطرند، مشکلی که با یک کمربندی حل می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha