۶ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۱۹
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85039750
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیر: آرزوی حاج اسماعیل شهادت بود

۶ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۱۹
کد خبر: 85039750
دبیر: آرزوی حاج اسماعیل شهادت بود

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به شهادت اسماعیل احمدی گفت: احمدی همواره شهادت‌گونه زندگی می‌کرد و شهادت آرزوی وی بود.

به گزارش ایرنا، مراسم آخرین وداع جامعه ورزش وجوانان و همکاران وزارت ورزش وجوانان با پیکر اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز (شنبه) در جوار دو شهید گمنام آرمیده در وزارتخانه برگزار شد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به درگذشت اسماعیل احمدی گفت: احمدی همواره شهادت‌گونه زندگی می‌کرد و از نظر من او یک شهید بزرگوار بود و همیشه در راه شهادت گام برمی‌داشت. در تمام مراسم یادبود شهدا حضور داشت.

وی با ذکر خاطره‌ای از احمدی ادامه داد: در آخرین رونمایی از کتاب شهدا یادم نبود دعوتش کنم، زنگ زد و گلایه کرد. خدا رحمتش کند. ساعاتی قبل از اتفاق با او صحبت کردم و گفت بر سر مزار حاج قاسم سلیمانی برای تو هم دعا می‌کنم.

رییس فدراسیون کشتی افزود: آرزوی حاج اسماعیل شهادت بود.

عزیزی‌پور: فقدان احمدی برای ورزش گران‌تمام خواهد شد

امیر عزیزپور رئیس فدراسیون اسکواش نیز در گفت‌وگویی درگذشت مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان را فقدانی بزرگ برای ورزش خواند و گفت: اسماعیل احمدی بسیجی‌وار برای ورزش ایران قدم بر می‌داشت و فقدان وی برای ورزش و مدیریت آن بسیار گران‌تمام خواهد شد. وی مدیری بسیجی بود که به‌صورت جهادی فعالیت می‌کرد.

رئیس فدراسیون شمشیربازی با یادآوری خاطراتش با مرحوم احمدی افزود: مدت کوتاهی با او همکار بودم اما تمام همکاران از او به نیکی یاد می‌کنند.

ساعی: یک مدیر جهادی را از دست دادیم/ امیدوارم وزیر ورزش هرچه زودتر برگردد

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو نیز با تسلیت درگذشت اسماعیل احمدی گفت: یک مدیر جهادی را از دست دادیم. او یک بسیجی دلسوز و همیشه پای کار بود. هر کسی که در وزارت ورزش به بن بست می‌رسید به مرحوم احمدی مراجعه می‌کرد.

قهرمان المپیک آتن ادامه داد: او ۲ شهید گمنام را در وزارت ورزش به یادگار گذاشت و در نهایت خود نیز به آن‌ها پیوست. خداوند روح مرحوم احمدی را با شهدا محشور کند.

رییس فدراسیون تکواندو با آرزوی سلامتی برای وزیر ورزش گفت: همه ما برای سلامتی حمید سجادی دعا می‌کنیم و امیدوارم این مدیر و قهرمان ملی هر چه زودتر به عرصه خدمت بازگردد.

استیلی: به‌روز نبودن ناوگان هوایی به دلیل تحریم‌ها ظلم به ایران است

حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران نیز با آرزوی سلامتی برای وزیر ورزش و جوانان و همرانش در حادثه سقوط بالگرد گفت: برای وزیر ورزش و جوانان و همه حادثه‌دیدگان سقوط بالگرد آرزوی سلامتی دارم.

وی با اشاره به درگذشت اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان در حادثه افزود: مرحوم احمدی از جمله شخصیت‌های کاربلدی بود که در تمام زمینه‌ها خدمت کرد و ما نیز در مناطق محروم در کنار او بودیم.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: او دغدغه مناطق محروم داشت و در زمان کلنگ‌زنی یک طرح، همیشه به فکر تسریع در تکمیل آن بود.

سرمربی اسبق تیم پرسپولیس افزود: اتفاق بسیار بدی بود و ما باید ناوگان هوایی‌مان را به‌روز کنیم. متاسفانه تحریم‌ها کار را سخت کرده است و این ظلم به ایران است.

وی در پایان گفت: روز گذشته با علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران صحبت کردم و جویای احوال وزیر هم شدم. خدا را شکر حال سجادی رو به بهبود است.

شعبانی‌بهار: سقوط بالگرد شوک بزرگی بزرگی به ورزش کشور بود

غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور در مراسم تشییع پیکر مرحوم اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان گفت: تسلیت می‌گویم و آرزوی سلامتی برای سایر مصدومان این حادثه از جمله وزیر ورزش را دارم.

وی افزود: متاسفانه با مرحوم احمدی سابقه آشنایی چندانی نداشتم ولی از زمانی که در وزارت ورزش حضور پیدا کرد با ایشان آشنا شدم. او یک شخصیت انقلابی و پای کار بود که تمام وقت خود را مصروف برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان کرده بود. البته رویکرد ایشان بیشتر فرهنگی، بسیجی، اداری و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا به‌خصوص در وزارت ورزش بود ولی پست ایشان در وزارت ورزش، کار و مسئولیت سنگینی برعهده وی گذاشته بود.

شعبانی‌بهار ادامه داد: مراسم یادبودی که امروز برگزار شد، یکی از آثار فعالیت‌های ایشان بود و انشاا... با دوستان، هم‌رزمانش و شهدای انقلاب مشهور باشد. برای ایشان طلب مغفرت دارم.

وی درخصوص نحوه مطلع شدن از خبر سقوط بالگرد گفت: خبر را از رسانه‌ها شندیم و یکی از بدترین خبرهایی بود که درطول ۱۰ سال حضورم در وزارت ورزش شنیدیم و شوک بزرگی به ورزش کشور بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha