۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۰۸
کد خبر: 85039806
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش برف تردد در جاده‌های خراسان رضوی را کند کرد

۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۰۸
کد خبر: 85039806
بارش برف تردد در جاده‌های خراسان رضوی را کند کرد

مشهد- ایرنا- جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: بارش برف و لغزندگی سطح جاده منجر به کندی تردد در جاده‌های استان شده است و رانندگان باید با دقت در سطح جاده حرکت کنند.

سرهنگ محمد قانعی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح امروز در مسیر نیشابور- مشهد به دلیل لغزندگی سطح جاده حدود سه دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند که منجر به کندی حرکت در این مسیر شد.

وی اضافه کرد: در مسیر قوچان- درگز نیز به دلیل بارش برف فعلا تردد تریلی تا مساعد شدن وضعیت جاده متوقف شده است.

سرهنگ قانعی نژاد ادامه داد: کمربندی رباط سفید در بخش احمدآباد مشهد نیز اکنون مسدود است، رانندگان باید از داخل شهر رباط سفید تردد کنند.

جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی افزود: صبح امروز یک دستگاه اتوبوس در تربت حیدریه به مشهد به دلیل لغزندگی جاده و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه واژگون شد.

مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: بارش برف و باران همراه با افت دما از روز شنبه این استان را فرامی‌گیرد که تا صبح روز یکشنبه ادامه دارد، این سامانه بارشی باعث شدت گرفتن وزش باد، افزایش ابرناکی، بارش باران و برف و کاهش قابل ملاحظه ۱۰ تا ۱۲ درجه ای دمای هوا بویژه در نیمه شمالی استان خواهد شد.

طی این مدت تشکیل مه، کاهش دید و لغزندگی محورها به ویژه در جاده های کوهستانی استان خراسان رضوی دور از انتظار نیست.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه‌های روستایی استان به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha