۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85039923
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان: پیگیر افزایش سقف تسهیلات مسکن ملی هستیم

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با توجه به تورم موجود و افزایش هزینه‌های ساخت با همکاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار زنجان پیگیر افزایش سقف تسهیلات مسکن ملی هستیم.

اصغر اسماعیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال ۹۹ که پروژه‌های نهضت ملی مسکن شروع شد سقف تسهیلات، ۱۰۰ میلیون تومان بود و در اردیبهشت ماه سال گذشته میزان تسهیلات به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافت که با توجه به تورم موجود به دنبال افزایش این سقف هستیم.

وی گفت: این پروژه عظیم با آورده مردمی و تسهیلات اجرا می‌شود و ما در این حوزه مشکل داریم و تاخیر در آورده مردمی باعث کندی تحویل واحدها می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر اینکه کیفیت در ساخت پروژه های مسکن ملی مورد توجه قرار دارد، ادامه داد: متاسفانه در بازه زمانی ۱۵ دی تا بهمن امسال، شاهد شرایط جوی نامناسب آب و هوایی در استان بودیم که روند اجرای پروژه ها را با مشکل و کندی رو به رو کرد.

وی اضافه کرد: با بهتر شدن شرایط آب و هوا در استان پیشرفت فیزیکی طرح ها سرعت می گیرد و باید در کنار آن به ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای واحدهای نهضت ملی مسکن نیز توجه لازم را داشت.

ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در استان آغاز شده که از این تعداد ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر زنجان و مابقی در سایر شهرهای استان زنجان در حال اجرا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha