۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 5333
کد خبر: 85040077
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سامانه خرید از کتاب‌فروشی سبب تجمیع کتاب‌فروشی‌ها شده است

تهران- ایرنا- مدیر کتاب‌فروشی کتاب اشراق با اشاره به تنوع بالای کتاب گفت: هیچ کتابفروشی نمی‌تواند گستره همه کتاب‌ها را پوشش دهد. سامانه خرید از کتابفروشی سبب تجمیع کتابفروشی‌ها شده است و مردم در هرجای کشور می‌توانند به آثار کتابفروشی‌های مختلف دسترسی داشته باشند و اقدام به خرید کتاب کنند.

حامد خیاطیان با اشاره به اینکه سامانه خرید از کتابفروشی یکی از بهترین طرح‌هایی است که می‌توانست در کشور اجرا شود، به خبرنگار ایرنا بیان کرد: به این دلیل که برخی از کتابفروشی‌ها سایت ندارند یا جزو کتابفروشی‌های کوچک محسوب می‌شوند و این سامانه در افزایش فروش آن‌ها تاثیرگذار است.

مدیر کتابفروشی کتاب اشراق در استان سمنان با اشاره به مبحث تبلیغات در خصوص سامانه خرید از کتابفروشی مطرح کرد: اکنون در شرایطی قرار داریم که برخی از کتابفروشان به فکر تعطیلی هستند و وجود این سامانه سبب می‌شود امید به ادامه کار داشته باشند. از این رو ایده راه‌اندازی این سامانه یکی از بهترین طرح‌هایی است که تاکنون در حوزه کتاب به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر کتابفروشی کتاب اشراق ضمن طرح این پیشنهاد که سامانه خرید از کتابفروشی به نرم‌افزار حسابداری وصل شود، عنوان کرد: اکنون که سه ماه است از زمان راه‌اندازی این سامانه می‌گذرد کاستی‌هایی آن برطرف شده است. در این مدت استقبال مخاطبان نیز از آن خوب بود و از همه شهرهای کشور از کتابفروشی ما خرید کردند.

سامانه خرید از کتاب‌فروشی سبب تجمیع کتاب‌فروشی‌ها شده است

خیاطیان ضمن بیان اینکه با وجود این سامانه دسترسی مردم به کتاب افزایش یافته است، گفت: باتوجه به این که تنوع کتاب زیاد است هیچ کتابفروشی نمی‌تواند همه این گستردگی را پوشش دهد. سامانه خرید از کتابفروشی سبب تجمیع کتابفروشی‌ها شده است و مردم در هرجای کشور می‌توانند به آثار کتابفروشی‌های مختلف دسترسی داشته و اقدام به خرید کتاب کنند.

به منظور رونق بیشتر فضای فیزیکی کتابفروشی‌ها از ششم تا دهم اسفندماه ۱۴۰۱ امکان فروش حضوری نیز برای کتابفروشی‌های عضو سامانه خرید از کتابفروشی فراهم شده است و به هر کدملی که سیم‌کارت تلفن همراه به نام آن ثبت شده باشد مبلغ یک ‌میلیون ریال یارانه خرید کتاب تعلق می‌گیرد. خریدارانی که پیش از این همه یا بخشی از یارانه‌ سال جاری را مصرف کرده‌اند نیز می‌توانند این یارانه را دریافت و در خرید حضوری از کتابفروشی یا مجازی در سامانه c.ketab.ir استفاده کنند.

کتابفروشان و خریداران می‌توانند برای دریافت راهنمایی درباره فرآیندهای ثبت‌نام، فروش و خرید کتاب از این سامانه در همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ با شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ (مرکز پشتیبانی و پاسخگویی) تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha