اعتراض دانشجویان انگلیسی به سخنان سفیر رژیم اسرائیل + فیلم

تهران - ایرنا- تعدادی از دانشجویان انگلیسی جلسه سخنرانی سفیر رژیم صهیونیستی در لندن را در اعتراض به اظهارات ضد فلسطینی او ترک کردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، "تزیپی هوتوولی" سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس در سخنرانی خود در مجمع آکسفورد، فلسطینی ها را به ادعای خود "تروریست" خواند و از این رژیم دفاع کرد که باعث اعتراض تعدادی از دانشجویان شد و آنها جلسه را ترک کردند.

پیش از این نیز فعالان حامی فلسطین در اسپانیا، سفیر رژیم صهیونیستی را مجبور به ترک دانشگاهی در مادرید کرده و سخنرانی او را ناتمام گذاشته بودند.

«رودیکا رادیان گوردن» سفیر رژیم صهیونیستی در اسپانیا اخیرا درحال سخنرانی به مناسبت سی‌امین سالروز پیمان (سازش موسوم به) "اسلو" در دانشگاه دانشگاه «کمپلوتنسه» مادرید بود، که پس از اعتراض ده‌ها فعال حامی فلسطین و قطع سخنرانی اش، از معرکه گریخت.

ویدئوی منتشر شده، نشان داد که یک نگهبان امنیتی صهیونیست برای فراری دادن سفیر رژیم اسرائیل از اسلحه خود استفاده کرده و آن را به سمت معترضان نشانه گرفت.

برپایه این گزارش، محافظان امنیتی سفیر رژیم اسرائیل را به اتاق امنیتی در نزدیک محل سخنرانی بردند و فعالان با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین سعی کردند وارد این اتاق شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha