تیم فوتبال چادرملو اردکان مقابل دریای بابل متوقف شد

یزد- ایرنا- تیم فوتبال چادرملو اردکان در دیداری خانگی مقابل تیم دریای بابل مازندران تن به تساوی بدون گل داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه روز شنبه در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ دسته یک فوتبال قهرمانی کشور با حضور جمعی از مسئولان و تماشاگران در زمین شماره یک استادیوم شهید نصیری شهر یزد برگزار شد.

شاگردان محمد سعید اخباری در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی برای تیم میزبان فرصت داشتند تا گل پیروزی بخش را به ثمر برسانند اما واکنش خوب وحید اصغرزاده مانع گلزنی امید سام کن برای تیم چادرملوی اردکان شد.

تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور ( جام آزادگان ) با این تساوی خانگی ۳۱ امتیازی شد و با دو پله سقوط در رده هشتم جدول رده بندی مسابقات لیگ یک فوتبال کشور قرار گرفت.

بر اساس اعلام سازمان لیگ کشور تیم فوتبال چادرملوی اردکان در هفته بیست و چهارم این رقابت‌ها در روز شنبه ۱۳ اسفندماه جاری در استان همدان به مصاف تیم شهرداری این شهر می‌رود که بازی سختی در پیش‌رو دارد .

در این رقابت‌ها تیم‌های خیبر خرم‌آباد، پارس جنوبی‌جم، چوکا تالش، شهرخودرو مشهد، قشقایی شیراز (چادرملو اردکان)، آرمان‌گهر سیرجان، شمس‌آذر قزوین، خوشه طلایی ساوه، شاهین بندرعامری، استقلال ملاثانی (پرسپولیس خوزستان)، سایپا، دریا بابل، استقلال خوزستان، شهرداری همدان، ون‌پارس اصفهان، فجرسپاسی شیراز، مس شهر بابک و شهرداری آستارا حضور دارد.

تیم فوتبال چادرملو اردکان مقابل دریای بابل متوقف شد

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با خرید امتیاز باشگاه قشقایی شیراز در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور پیدا کرد و همچنین سعید اخباری به عنوان سرمربی تیم فوتبال چادرملو برگزیده شد.

سه تیم یزد در لیگ فوتبال کشور

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌های یزدلوله و میرک‌ کیش مهریز در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد که قطعا سهم یزدی‌ها در سطح بالای این رشته قابل قبول نیست.

ظرفیت‌های بسیار خوبی در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد وجود دارد که اگر زمینه مشارکت صنایع و معادن در ورزش و این رشته‌ها حتی در چارچوب قوانین وضع شده فراهم شود شاهد یک تحول بزرگ و نقش‌آفرین در توسعه و تعالی فعالیت‌های مرتبط همراه با امور فرهنگی خواهیم بود.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha