تقدیر از جانفشانی های جانبازان حداقل کار قابل انجام است

مشهد- ایرنا- تولیت آستان قدس رضوی گفت: جانبازان، شهیدان زنده و اسوه‌های ایثار و فداکاری هستند که به گردن ملت ایران حق دارند دیدار با جانبازان و تقدیر از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های آنان حداقل کاری است که می‌توان انجام داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام احمد مروی روز شنبه در دیدار با جمعی از جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) مشهد افزود: عزت و استقلال کشور مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های ایثارگران و جانبازان و شهدا است، ایثارگران و جانبازان کشور بسیار خوب از عهده امتحان الهی در دوران دفاع مقدس برآمدند و خداوند مدال پر افتخار جانبازی را به آنان عنایت کرد.

وی اظهار داشت: جانبازان با اقتدا به حضرت ابوالفضل(ع) در راه دفاع از اسلام و کشور از خودگذشتگی، بردباری‌ و ایستادگی کردند و برای رضای الهی از سلامت و تندرستی و جان خود گذشتند.

تولیت آستان قدس رضوی در جریان این بازدید با تعدادی از جانبازان حاضر در این مجتمع گفت و ‎گو و پای سخنان آنان نشست و در پایان از مجاهدت‌های آنان و همچنین کارکنان این مجتمع با اهدای هدایای متبرک تجلیل کرد.

خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۱۳۹ شهید، ۴۸ هزار و ۶۷۱ جانباز و سه هزار و ۳۸۳ آزاده در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha