۷ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۲۲
کد خبرنگار: 882
کد خبر: 85040786
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار خنج: صنایع به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند

شیراز- ایرنا- فرماندار شهرستان خنج گفت:‌ انتظار است صنایع مستقر در این شهرستان به مسئولیت اجتماعی خود که تاکنون مورد بی‌مهری قرار گرفته است، عمل کنند.

به گزارش دریافتی روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری خنج، بهادر اسفندیاری در بازدید از منطقه عملیاتی پارسیان صنعت نفت و گاز در محدوده شهرستان خنج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صنعت نفت و تشکر از تلاش پرسنل این مجموعه، نمود یافتن بیشتر وجود این مجموعه بزرگ در زندگی مردم این شهرستان را خواستار شد.
وی اظهار داشت: مجموعه مدیران شهرستان و اعضای شورای تامین تمام تلاش خود را برای تامین امنیت به کار گرفته‌اند و انتظار هم دارند زمینه خدمات رسانی صنعت نفت و گاز در سطح شهرستان خنج گسترده تر باشد.
فرماندار شهرستان خنج خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای متخصص و بومی منطقه و انجام امورات اداری و تامین نیازمندیهای این مجموعه از شهرستان خنج ، حداقل انتظار مردم و مدیران این شهرستان است.
اسفندیاری افزود: انتظار داریم شرکت نفت در حوزه اختیاراتش در بحث مسئولیت های اجتماعی به شهرستان خنج که تاکنون مورد بی مهری قرار گرفته است بیشتر توجه داشته باشد و بدهی‌های قانونی خود را به مردم این منطقه پرداخت کند.

فرماندار خنج: صنایع به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند

در این بازدید که با حضور رئیس منطقه عملیاتی پارسیان صورت گرفت، شیخ عبدالصمد ابونجمی امام جمعه اهل‌سنت شهر خنج، اعضای شورای تامین، رئیس اداره کار شهرستان، بخشداران، رئیس شورای شهر خنج، اعضای شورای محمله و شهردار ، شورای زنگویه، نیز فرماندار را همراهی می‌کردند.
شهرستان خنج در فاصله ۲۶۵ کیلومتری جنوب شیراز واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha