مازندران قهرمان رقابت‌های تکواندوی کارگری کشور شد

شاهرود - ایرنا – رقابت‌های تکواندوی قهرمانی کارگری کشور روز یکشنبه با کسب مقام اول از سوی تیم مازندران، به میزبانی شاهرود خاتمه یافت.

دبیر انجمن تکواندوی کارگری کشور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از رقابت‌ها ۱۸ تیم از ۱۶ استان کشور در شاهرود حضور داشتند.

امیر سلطانی با بیان اینکه تیم مازندران در مجموع ۲ رشته کیوروگی (مبارزه) و پومسه (اجرای فرم) با کسب ۳۸ امتیاز به مقام نخست دست یافت، ابراز کرد: اصفهان نیز در مجموع ۲ رشته با کسب ۳۱ امتیاز دوم شد.

وی با اشاره به اینکه قزوین نیز با کسب ۳۱ امتیاز به مقام سوم رسید، اظهار کرد: تیم شاهرود از استان سمنان هم با ۲۵ امتیاز به مقام چهارم دست یافت.

سلطانی با بیان اینکه از سوی فدراسیون به تیم‌ها و نفرات برتر جام، حکم و نشان قهرمانی اهدا شد، افزود: محمدرضا عرب مربی تیم استان مازندران به عنوان فنی‌ترین مربی و هادی خالقیان از تیم استان سمنان به عنوان فنی‌ترین بازیکن شناخته شدند و جام اخلاق این مسابقات به استان کردستان رسید.

دبیر انجمن تکواندوی کارگری کشور ابراز کرد: این دوره از مسابقات قهرمانی کشور در ۲ رشته با شرکت ۱۱۰ تکواندوکار در سالن ورزشی ولیعصر (عج) شهرداری شاهرود برگزار شد.

مازندران قهرمان رقابت‌های تکواندوی کارگری کشور شد

وی با بیان اینکه ۱۴ داور رسمی فدراسیون تکواندوی کشور در مدت ۲ روز برپایی مسابقات مردان این دوره از رقابت‌ها را قضاوت کردند، افزود: استان سمنان به عنوان میزبان و اصفهان با ۲ تیم به همراه تیم‌هایی از دیگر استانهای کشور در این رقابت‌ها حاضر بودند.

سلطانی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با هوگوی الکترونیکی برگزار شد، افزود: ۷۰ تکواندوکار در رشته کیوروگی و ۴۰ نفر در رشته پومسه با هم رقابت کردند.

۷۵۰ تکواندو کار و ۳۰ مربی و داور این رشته ورزشی در شهرستان شاهرود فعالیت دارند و بیش از سه هزار نفر در رشته‌های رزمی مختلف مشغول ورزش هستند.

شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha