۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۰۳
کد خبر: 85040895
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۰۴ " کشاورز کارت" در خمین صادر شد

۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۰۳
کد خبر: 85040895
۲۰۴ " کشاورز کارت" در خمین صادر شد

خمین - ایرنا - رئیس جهادکشاورزی خمین گفت: ۲۰۴ کشاورز کارت با وام ۳۵۰ میلیارد ریالی از محل سرمایه در گردش محصولات کشاورزی، امسال در خمین صادر شد.

«احمدرضا جعفری» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۴۳۷ متقاضی در خمین به منظور دریافت ۶۲۰ میلیارد ریال وام امسال به بانک‌ کشاورزی این شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: فعالان بخش کشاورزی با تامین امنیت غذایی یکی از پایه‌های تاب‌آوری و حیات کشور هستند و از این بابت بانک کشاورزی وظیفه دارد با تجهیز منابع مالی و پرداخت تسهیلات از جامعه کشاورزی و تولیدکنندگان حمایت کند.

رئیس جهادکشاورزی خمین با اشاره به اجرای طرح دامدار کارت در خمین اظهار کرد: این طرح در اجرای برنامه‌های حمایتی بانک کشاورزی و در راستای کمک به دامداران شهرستان، رفع چالش نقدینگی و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز برای خریداری نهاده‌های دامی مورد نظر اجرا می‌شود.

جعفری بیان کرد: ۷۰ متقاضی در خمین به منظور دریافت ۲۵۰ میلیارد ریال وام دامدارکارت امسال به بانک کشاورزی این شهرستان معرفی شدند و ۲۲۰ میلیارد ریال وام به متقاضیان پرداخت شد.

وی بیان کرد: ۴۹ طرح در زمینه گلخانه، دامداری و کشت گیاهان دارویی، امسال چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال وام از محل اعتبارات بنیاد علوی در سال جاری دریافت کردند.

رئیس جهاد کشاورزی خمین با اشاره به معرفی ۲۲ طرح گلخانه‌ای برای دریافت وام به بنیاد برکت معرفی شدند، گفت: تاکنون ۱۴ طرح گلخانه‌ای، بیش از ۱۰۸ میلیارد ریال وام از صندوق کارآفرینی امید دریافت کردند.

خمین با ۱۰۵ هزار نفر در جنوب استان مرکزی است و ۱۳ هزار نفر از جمعیت این شهرستان بهره‌بردار کشاورزی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha