پیگیری حقوق زنان، مهمترین ماموریت، مسئول پیگیری آزادی‌های اجتماعی است

تهران_ ایرنا_ عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی پیگیری حقوق زنان را از ماموریت‌های مهم «مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی» دانست.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، با اشاره به انتصاب فاطمه سادات پاد از سوی رئیس‌جمهور به عنوان مسئول پیگیری حقوق اجتماعی اظهار داشت: این اقدام مهمی در مسیر دفاع از حقوق اقشار مختلف جامعه است.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: یکی از مسئولیت‌های خانم پاد پیگیری حقوق بانوان است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه مردم به حقوق اجتماعی خود واقف نیستند و عده ای نسبت به این موضوع کم اطلاع و بعضاً بی اطلاع هستند.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که همه مردم، شرایط مالی لازم را ندارند که برای پیگیری حقوق شان وکیل داشته باشند و یا برای موضوعات خاص در مسائل حقوق اجتماعی وکیل بگیرند، لذا انتصاب خانم پاد به این سمت باعث می شود تا گام مهمی در مسیر احقاق حقوق مردم برداشته شود.

وی افزود: یکی از کارهای مهمی که باید انجام شود این است که برنامه های تولید برنامه‌های آموزشی برای آموزش حقوق اجتماعی به اقشار مختلف مردم در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: اقدام رئیس جمهور در انتصاب خانم پاد به عنوان مسئول پیگیری حقوق اجتماعی را اقدامی مهم و قابل تحسین می دانم و از آن حمایت می کنم.

به گزارش ایرنا، رئیس‌جمهور در حکمی، نظر به مراتب تعهد، شایستگی و توانمندی خانم «سکینه سادات پاد» را به عنوان «مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی» منصوب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha