۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۲۸
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85041501
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجتمع های گلخانه ای نیمه تمام کردستان تعیین تکلیف شوند

سنندج- ایرنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بر تعیین تکلیف مجتمع های گلخانه ای در استان تاکید کرد و گفت: باید موانع و مشکلات این مجتمع ها به زودی مرتفع و به تولید محصول برسند. 

به گزارش ایرنا، پیمان اسکندری روز یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت گلخانه های استان در سنندج اظهار کرد: برنامه وسیاست کلی مجموعه سازمان جهاد کشاورزی با محوریت توسعه گلخانه ها در استان تدوین شده و یکی از اهداف توسعه ای در این بخش است.

وی تسریع در نهضت گلخانه ای را مستلزم کار تیمی و همراهی و همکاری تمام دستگاه های متولی به ویژه شرکت آب منطقه ای، اداره کل منابع طبیعی و محیط زیست خواند و افزود: حرکت به سمت توسعه گلخانه ها در استان یک ضرورت است و باید این نهضت با جدیت و حساسیت بیشتری دنبال شود.

اسکندری یادآور شد: ایجاد شغل و درآمد در تمام زیربخش ها به ویژه بخش گسترده کشاورزی می تواند بسیاری ازآسیب های اقتصادی و اجتماعی حاکم بر استان را مرتفع کند.

وی افزود: بهره برداری از منابع آبی و منابع طبیعی استان به روش درست و علمی می تواند در توسعه استان تاثیر بسزایی داشته باشد و بخش کشاورزی به عنوان مهمترین بخش اقتصادی استان پتانسیل بالایی در ایجاد شغل و درآمد پایدار دارد.

اسکندری یادآور شد: با وجود محدودیت هایی که در حوزه آب و سیاست های پولی و بانکی در کشور وجود دارد اما مسئولان استان در این مقولات مهم همیشه همراه و پای کار بوده اند و گام های خوبی در استان برداشته شده است.

گفتنی است، در این جلسه آخرین وضعیت گلخانه ای استان، تعیین تکلیف وضعیت تخصیص منابع آبی به واحدهای گلخانه ای، طرح موضوع درخواست های واصله به استان، نحوه عملکرد بانک کشاورزی در خصوص انجام امورات مرتبط با موضوع جلسه و پیشرفت فیزیکی طرح های تهیه شده توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و همچنین افزایش حقابه واحدهای گلخانه ای و تعرفه صنعتی مجتمع چناه مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha