۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۲۸
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85041863
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمادگی کمیته امداد گنبدکاووس برای برگزاری جشن نیکوکاری
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس - ایرنا - روسای کمیته امداد مناطق دوگانه گنبدکاووس از آمادگی برای برگزاری آیین جشن نیکوکاری جهت جمع آوری کمک‌های مردمی و نیکوکاران جهت توزیع بین مددجویان زیرپوشش این نهاد و نیز افراد نیازمند شهرستان در آستانه سال نو خبر دادند.

روسای ۲ اداره کمیته امداد گنبدکاووس روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفتند: امسال برای جمع آوری کمک‌های نقدی و کالایی مردم نوعدوست و نیکوکاران این شهرستان مرزی، علاوه بر پایگاه‌های ثابت و سیار این نهاد انقلابی، ۴۹ مرکز نیکوکاری تحت نظارت آن نیز همکاری خواهند داشت.

به گفته این ۲ مقام مسوول، امسال جشن نیکوکاری با شعار "عیدی برای همه" به‌صورت رسمی و همزمان با سراسر کشور روز پنجشنبه هفته جاری در مناطق شهری و روستایی، روز جمعه در ۲ مصلی‌ نمازجمعه شیعه و اهل سنت و ۱۴ اسفندماه جاری هم در مدارس گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

رییس اداره کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس در این خصوص گفت: این اداره برای جمع آوری کمک‌های مردمی و نیکوکاران این شهرستان برای جشن نیکوکاری علاوه بر چند پایگاه ثابت و سیار، ۲۷ مرکز نیکوکاری زیرپوشش خود را فعال کرده است.

علیرضا کریمیان بابیان اینکه کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس هم اکنون هفت هزار و ۶۳۸ خانوار با جمعیت ۱۴ هزار و ۲۲۹ نفر زیرپوشش دارد، افزود: شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۹۹۴ و یا از طریق سامانه #۰۱۷۱۱*۸۸۷۷* به حساب این اداره واریز کنند.

وی با قدردانی از کمک نقدی و کالایی، ۱۵ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریالی سال قبل مردم نوعدوست و خیرین گنبدی به جشن نیکوکاری، از آنها خواست امسال هم باحضور پرشور خویش یاریگر کمیته امداد برای کمک به مددجویان زیرپوشش این نهاد و افراد نیازمند شهرستان باشند.

همچنین رییس کمیته امداد منطقه ۲ گنبدکاووس نیز به خبرنگار ایرنا گفت: امسال این اداره ۱۵ پایگاه ثابت و سیار و ۲۲ مرکز نیکوکاری زیرپوشش خود را در مناطق شهری و روستایی حوزه فعالیت این اداره برای برای جمع آوری کمک‌های مردمی به جشن نیکوکاری برپا خواهد کرد.

محسن خداپرست افزود: هم اکنون این اداره بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ خانوار مددجو با جمعیت افزون بر ۱۲ هزار نفر زیرپوشش دارد و کمک‌هایی که امسال در جشن نیکوکاری جمع آوری شود را تا قبل سال جدید بین آنها و نیازمندان ساکن در حوزه فعالیت خویش توزیع خواهد کرد.

وی اضافه کرد: شهروندان و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت‌ بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۰۶۷ و یا از طریق سامانه #۰۱۷۱۵*۸۸۷۷* به حساب اداره کمیته امداد منطقه ۲ گنبدکاووس واریز کنند.

خداپرست گفت: پارسال مردم نوعدوست و نیکوکاران گنبدکاووس در مجموع ۱۶ میلیارد ریال کمک نقدی و کالایی به جشن نیکوکاری اهدا کردند.

کمیته امداد شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس به دلیل جمعیت و وسعت بالا و نیز با هدف رسیدگی بهتر به مددجویان و نیازمندان، از سال ۱۳۹۵ به ۲ منطقه تبدیل شد.

کمیته امداد گنبدکاووس ۳۷۹ میلیارد ریال وام اشتغال پرداخت کرد

نیکوکاران گنبدی ۲۲۲ میلیارد ریال به کمیته امداد کمک کردند

۱۵۸ مددجوی کمیته امداد گنبدکاووس با پنل خورشیدی صاحب شغل می‌شوند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha