۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85042153
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی صنعت‌نفت آبادان: برای پیروزی در برابر تراکتور تلاش می‌کنیم

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تراکتورسازی تبریز تیم بزرگی است و سعی ما پیروزی بر این تیم پرمهره خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ادسون تاوارس دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت‌نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز اظهارکرد: چند روز است که تیم تمرین‌های خوبی پشت سر گذاشته هر چند الان امکانات تمرین خیلی جالب نبود اما خوب تمرین کردیم.

وی افزود: بازیکنان برای این بازی خیلی خوب و آماده هستند و انگیزه بالایی برای رویایی در برابر حریف تبریزی خود دارند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: تراکتورسازی یکی از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران است و تلاشمان بر این است که بهترین عملکرد را برای بازی فردا داشته تا هوادران از تیم راضی باشند.

وی در پاسخ به این سوال که در۱۰ بازی باقیمانده تیم که پنج بازی آن خانگی است، آیا هواداران برد در خانه را تجربه خواهند کرد یا خیر، گفت: از زمانی که من آمدم و قبل از آن صنعت‌نفت در خانه بردی را کسب نکرده است.

تاورارس بیان‌کرد: از زمانی که به اینجا آمدم سعی بر این بود که بتوانیم شرایط تیم را تغییر بدهیم و تا اکنون فکرکنم توانستیم فوتبال خوبی را به نمایش در بیاوریم ولی با وجود اینکه در چند بازی خانگی خیلی خوب بازی کردیم اما به پیروزی نرسیدیم.

وی افزود: سعی و تلاش خود را بکار بسته‌ایم تا با تلاش بازیکنان در خانه به برد برسیم و زمانی که تیم در زمین بازی حضور می‌یابد فقط برای بازی برای زیبا نیست بلکه سعی بر کسب امتیاز در برابر حریفان است.

تاوارس بیان‌کرد: اگر چهار بازی خانگی تیم را مورد بررسی قرار دهید حداقل ۱۰ امتیاز به خاطر اشتباه داوری از دست دادیم در صورتی که ۱۰ امتیاز باید در حساب ما ذخیره می‌شد ولی باز هم تکرار می‌کنم که تیم ما می‌جنگد تا در برابر حریفان خود پیروز شود.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تراکتورسازی تبریز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha