۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85042226
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت نمایندگان بن گویر از وحشیگری شهرک نشینان علیه فلسطینیان

تهران - ایرنا - اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی از حزب افراطی و تندروی «عوتسما یهودیت» به ریاست «ایتامار بن گویر» از حملات وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست به شهر فلسطینی نشین "الحواره" در کرانه باختری و تخریب و آتش زدن گسترده اموال و دارایی های فلسطینیان حمایت و بر تکرار آن تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، درحالی که «ایتامار بن گویر» رئیس حزب «عوتسما یهودیت» و وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل تاکنون از صحبت درباره حملات تروریستی گسترده یکشنبه شب شهرک نشینان صهیونیست به شهر فلسطینی نشین الحواره در کرانه باختری خودداری کرده است، اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی (کنِسِت) از این حزب، این حملات تروریستی را اقدامی به زعم خود "مشروع و بازدارنده" خوانده و بر تکرار آن تاکید کردند.

حمایت نمایندگان بن گویر از وحشیگری شهرک نشینان علیه فلسطینیان

«زوی فوگل» عضو کنست از حزب عوتسما یهودیت به رادیو ارتش رژیم اسرائیل گفت که الحواره منطقه بسته (نظامی) و سوزانده شده است و این چیزی است که من می‌خواهم ببینم.

او مدعی شد: "بازدارندگی حاصل شده است، بازدارندگی که از زمان دیوار دفاعی (حمله به کرانه باختری در سال ۲۰۰۲) وجود نداشته است و من این نتیجه را خوب می‌بینم. "

همچنین «لیمور سون هار میلخ» دیگر نماینده از حزب بن گویر در توئیتی نوشت که شب گذشته به الحواره رسیدم و سپس به سمت شهرک صهیونیست‌نشین «اویتار» رفتم.

او در توییتر اضافه کرد که به منظور حمایت از صدها نفر از شهرک‌های صهیونیست نشین در کرانه باختری که پس از ماه‌های طولانی برای اعتراض و درخواست امنیت بیرون آمده بودند، به الحواره رفتم. این امر قابل پیش بینی بود و برای آن از طریق همه شبکه‌های داخل کابینه و خارج از آن هشدار داده بودم.

حمایت نمایندگان بن گویر از وحشیگری شهرک نشینان علیه فلسطینیان

«دانی یلا وایس» رئیس گروه موسوم به «نحلا» که شهرک‌های صهیونیست‌نشین را تاسیس می‌کند، حمله شهرک‌نشینان وحشی و آتش زدن خانه‌ها و خودروهای فلسطینی‌ها در الحواره را به زعم خود "یک اعتراض مشروع" خواند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» نیز در اشاره به حمایت بن گویر از حملات وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست در الحواره نوشت: اگرچه بن گویر از صحبت در مورد حمله شهرک نشینان صهیونیست به حواره خودداری کرده است اما می‌توانست بر شهرک نشینان تاثیر بگذارد و از انجام حملات آن‌ها جلوگیری کند.

حمایت نمایندگان بن گویر از وحشیگری شهرک نشینان علیه فلسطینیان

به نوشته این رسانه صهیونیستی، پیش بینی می‌شود که بن گویر پیش از ظهر امروز در جلسه فراکسیون حزب خود در ورودی شهرک صهیونیست‌نشین «اویاتار» که قرار است امروز توسط ارتش رژیم اسرائیل تخلیه شود، صحبت کند و معلوم نیست که آیا او درباره وقایع الحواره صحبت خواهد کرد یا فقط به تخلیه شهرک صهیونیست‌نشین اشاره می‌کند.

حمایت نمایندگان بن گویر از وحشیگری شهرک نشینان علیه فلسطینیان

شهرک نشینان صهیونیست یکشنبه شب به شهر الحواره واقع در جنوب نابلس حمله کردند که در پی آن ۱۰۰ نفر از فلسطینیان زخمی شدند . در این حمله، شهرک نشینان صهیونیست یک ساختمان را به آتش کشیدند و به ده‌ها خودروی فلسطینیان خسارت زدند.

رژیم صهیونیستی در تازه ترین جنایت خود در نابلس در کرانه باختری، ۱۱ فلسطینی شهید و بیش از ۱۰۲ تن دیگر زخمی کرد. در پی جنایت جدید صهیونیستها، یک مبارز فلسطینی در شهر الحواره برای پاسخ به این جنایت دو شهرک نشین صهیونیست را به ضرب گلوله از پای درآورد و محل را ترک کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha