۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85042301
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس شورای شهر کرج : تکمیل ۲ پروژه عمرانی کرج نیازمند حمایت دولت است

کرج – ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به مشکلات مالی این کلانشهر اعلام کرد: تکمیل قطار شهری و بزرگراه شمالی کرج نیازمند حمایت بیشتر دولت است.

به گزارش ایرنا، علی قاسم پور روز دوشنبه در آیین افتتاح آزمایشی قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج افزود: بزرگراه شمالی کرج که هزینه آن بر شهروندان این کلانشهر تحمیل شده در واقع یک مسیر ملی برای تردد ساکنان استان های مختلف کشور از جمله تهران است.

وی ادامه داد: تکمیل این پروژه با کمک دولت نقش اساسی در روان سازی ترافیک استان البرز دارد.

قاسم پور با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای احداث خط ۲ قطار شهری کرج گفت : شورای ششم در حالی این پروژه را تحویل گرفت که سیستم برق پروژه تکمیل نبود و قطارها در تهران بودند.

تکمیل قطعه بعدی قطار شهری کرج در ۲ سال

رییس شورای شهر کرج : تکمیل ۲ پروژه عمرانی کرج نیازمند حمایت دولت است

شهردار کرج در این آیین اعلام کرد: با کار و تلاش جهادی قطعه بعدی خط ۲ قطار شهری بین ایستگاه چهار راه طالقانی و ایستگاه شهید سلطانی کرج تکمیل خواهد شد.

مهرداد کیانی از پوزش از مردم به خاطرسال های تاخیر در راه اندازی قطار شهری کرج افزود: این اراده درمدیریت شهری کرج وجود دارد تا پروژه های بزرگ عمرانی را به سرانجام برساند.

خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۲۷ کیلومتر با ۲۷ ایستگاه عملیات احداث آن سال ۸۵ بین کمالشهر در غرب کرج و شهرستان شهریار استان تهران آغاز شد.

تاکنون ۱۵ کیلومتر تونل این خط بین دانشگاه خوارزمی در غرب کرج و ایستگاه شهید سلطانی در جنوب شرقی این کلانشهر حفاری شده است که ۶.۵ کیلومتر آن امروز به صورت آزمایشی افتتاح شد.

بزرگراه شمالی کرج به طول ۱۷.۵ کیلومتر عملیات احداث آن از سال ۹۵ آغاز شده که تاکنون بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha