دیدار جورکایف و دل پیرو با کودکان بیمار در پاریس؛ از آنها امید و انرژی گرفتیم

تهران - ایرنا - چهار ستاره سابق فوتبال دنیا از بیماران یک بیمارستان کودکان در پاریس عیادت کردند.

به گزارش ایرنا، امشب پایتخت فرانسه میزبان The Best FIFA Football Awards™ ۲۰۲۲ است و چشمان جهان فوتبال به پاریس خواهد بود و بازیکنان برتر زنان و مردان در سال گذشته معرفی خواهند شد.

سایت فیفا در گزارشی نوشت ۲۴ساعت قبل از این مراسم، شاهد نوع دیگری از ادای احترام در بیمارستان دانشگاه روبرت دبره در پاریس بودیم، جایی که چهار اسطوره فیفا برای ملاقات با برخی از بیماران جوان به آنجا رفتند، یوری جورکایف، ملی‌پوش سابق فرانسه و مشاور ارشد فوتبال فیفا، الساندرو دل پیرو اسطوره فوتبال ایتالیا، جرمی نجیتاپ کامرونی و حسین خارجا هافبک هجومی سابق مراکش ستاره‌هایی بودند که از بیماران عیادت کردند.

بازیکنانی که روزی با مهارت‌های خود طرفداران را سرگرم می‌کردند، با حضور در بیمارستان لبخند را به لب بیماران آوردند و از کودکان بستری شده در بخش‌های قلب و گوارش و... بازدید کردند.

دیدار جورکایف و دل پیرو با بیماران کودک در پاریس؛ از آنها امید و انرژی گرفتیم

جورکایف که در این دیدار خاطرات خود از قهرمانی فرانسه در جام جهانی فوتبال در سال ۱۹۹۸ را با بیماران به اشتراک گذاشته است، گفت: یک روزی احساسی بود. مدتی را با آنها گذراندیم، لبخندی بر لبانشان آوردیم و داستان های معروف فوتبالی را برایشان تعریف کردیم.

دل پیرو، مهاجم سابق ایتالیا هم گفت: امروز واقعاً تأثیرگذار بود، قدرت، امید و ایمان را در آنها دیدیم. خیلی خوشحال بودم که آنجا بودم و با آنها وقت گذراندم، با آنها صحبت کردیم و تجربیات خود را به اشتراک گذاشتیم.

جرمی که با کامرون دو بار قهرمان جام ملت‌های آفریقا شده است، هم گفت: یک عصر عالی و یک ابتکار عالی بود. ما باید بیاییم و این بچه ها را تشویق کنیم که این همه چیز را تحمل می کنند. مهمترین مسئله این است که آنها را بخندانیم.

دیدار جورکایف و دل پیرو با بیماران کودک در پاریس؛ از آنها امید و انرژی گرفتیم

جرمی که دو بار با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، به خصوص از پرسش‌های مخاطبان جوان خود لذت می‌برد. او اظهار داشت: آنها علاقه‌مند هستند و فوتبال را دوست دارند، حتی اگر برخی از ما را نمی‌شناختند، من خوشحالم که در این ابتکار شرکت کردم.

این دیدار به کودکان بیمار این امکان را داد که حداقل برای مدتی بیماری‌هایی را که با آنها مبارزه می‌کنند فراموش کنند. با این حال، یکی از چیزهایی که آنها هرگز فراموش نخواهند کرد، تمایل این چهار ستاره برای صرف وقت با آنها است.

جورکایف گفت: برای ما مهم بود که آنجا باشیم و حمایت دنیای فوتبال و اسطوره‌های فیفا را از همه این کودکان و والدینشان که قهرمانان واقعی هستند، ارائه دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha