۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۵۱
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85042528
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

"بنگر" سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری آستارا شد

۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۵۱
کد خبر: 85042528
"بنگر" سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری آستارا شد

آستارا- ایرنا- "محسن بنگر" روز دوشنبه در آیینی با حضور میثم الوان‌پور شهردار آستارا، به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری آستارا معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری آستارا عصر امروز اعلام کرد که بنگر با امضای قراردادی از این پس به طور رسمی هدایت تیم فوتبال این باشگاه را بر عهده خواهد داشت که در حال حاضر در لیگ دسته اول حضور دارد.

بنگر که سابقه سال‌ها بازی در تیم‌های شموشک نوشهر، سپاهان اصفهان، پرسپولیس و نفت تهران، تراکتورسازی تبریز، پارس‌جنوبی جم، کارون اروند خرمشهر را در کارنامه خود دارد، از سال ۱۳۹۸ از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

وی پس از دوران بازیگری دوره‌ای مربی تیم پارس‌جنوبی جم بود، همچنین به عنوان سرمربی در تیم فوتبال شهرداری نوشهر نیز حضور یافت و با این تیم از لیگ دسته سوم به لیگ دوم صعود کرد.

این بازیکن نام‌آشنای سال‌های نه‌چندان دور تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به تیم فوتبال شهرداری آستارا تغییراتی در کادر فنی ایجاد کرد؛ بدین صورت که مهدی عینی و عمار رمضانی‌نژاد به عنوان مربی، رحمان احمدی به عنوان مربی دروازه‌بانان و علیرضا لطیفی به عنوان مربی بدنساز همراه بنگر خواهند بود.

حدود ۲ هفته پیش "پیروز قربانی" که در این فصل نتایج ضعیفی را با تیم فوتبال شهرداری آستارا کسب کرده بود، به صورت یک‌طرفه قرارداد خود را به عنوان سرمربی لغو کرد و از این تیم محبوب شهرستان مرزی بندر آستارا جدا شد.

تیم فوتبال شهرداری آستارا پس از برگزاری ۲۲ دیدار سه برد، ۱۱ تساوی و هشت باخت در کارنامه خود ثبت کرده و با ۹ گل زده، ۲۰ گل خورده و کسب ۲۰ امتیاز بالاتر از تیم‌های چوکا تالش و خلیج‌فارس ماهشهر در جایگاه پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول ۱۸ تیم حضور دارند که پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۲ کسب خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha